בירור | קיצור דרך להגדלת חלון/כרום
-
-
למה כל פעם שאני נכנס לכרום הוא מבקש ממני 2 דברים
1-
2-
אי אפשר לדלג ע"ז??
וחוץ מזה כל פעם שאני נכנס לכרום הוא עושה לי אותו על חצי מסך
גם את זה אפשר לשנות?
כי חיפשתי בהגדרות ולא מצאתיוגם מעניין אם יש קיצור דרך להגדלת חלון מחצי מסך למסך שלם הפוך
??
תודה@תמיד כתב בבירור | קיצור דרך להגדלת חלון/כרום:
וגם מעניין אם יש קיצור דרך להגדלת חלון מחצי מסך למסך שלם
כפתור חלונות +

-
למה כל פעם שאני נכנס לכרום הוא מבקש ממני 2 דברים
1-
2-
אי אפשר לדלג ע"ז??
וחוץ מזה כל פעם שאני נכנס לכרום הוא עושה לי אותו על חצי מסך
גם את זה אפשר לשנות?
כי חיפשתי בהגדרות ולא מצאתיוגם מעניין אם יש קיצור דרך להגדלת חלון מחצי מסך למסך שלם הפוך
??
תודה@תמיד יתכן שכיבוי האופציה הזו בהגדרות תפתור את בעיית הסנכרון, את השאלה השניה שגוגל שואל שנכנסים לחשבון, לא נראה לי שאפשר לעקוף.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות