שיתוף | פיג מקשים סימהדרין
-
מוכרים בסבא פון 2 סוגים של פיג שנקראים טוק אונלי אחד 2 גיגה ראם ו16 זיכרון פנימי בלי מסך חיצוני
השני 3 גיגה ראם ו32 זכרון פנימי שניהם תומכים גם בסימהדרין וללא טאצ' וללא שום אפליקציות אולי נגן מוזיקה -
@05832 למה לא.
עד כמה שידוע לי סים מהדרין היא בפיקוח ועד בני תורה
אני חושב שיש הרבה מהציבור שבהחלט סומכים על ועד בני תורה ואם יוציאו מכשיר בהכשר שלהם הם יקנו אותו. -
@מוגן
"למה לא" זו שאלה פוליטית..
ואף אחד לא חולק שהרבה אנשים סומכים על וועד בני תורה, אבל זה פשוט לא הולך עם וועדת הרבנים לעניני תקשורת. -
@מישהו12 כתב בשיתוף | פיג מקשים סימהדרין:
@מוגן לכאורה לא יצא, זה אנדרואיד והוועדה לא מאשרת
@מוגן כתב בשיתוף | פיג מקשים סימהדרין:
@בינוני אולי לא הבנת אותי נכון
אבל כשכתבתי ועדה לא הייתה כוונתי לוועדת הרבנים לעניני תקשורת אלא לוועדה השניה. -
@מוגן
בסדר
לא בטוח שסימהדרין הולכים להוציא את המכשיר יכול להיות שזה עבודה של ועד בני תורה
תשאל אותם -
@eliu ועד בני תורה מפקחים על חברה שנקראת סימהדרין.
אבל באמת זה נראה לי אותו גוף, מה שבאמת בעייתי, כי אי אפשר לתת הכשר לעצמך זה פשוט מתכון לבעיות (גם אם לא עכשיו אז בעתיד)
@בינוני סים מהדרין זה חברה עיסקית שהיא חלק מחברת סים קהילות שהייתה קיימת לפני ועד בני תורה
חברת סים מהדרין קבלה כשרות של ועד בני תורה
איפה הבעיה? -
@eliu ועד בני תורה מפקחים על חברה שנקראת סימהדרין.
אבל באמת זה נראה לי אותו גוף, מה שבאמת בעייתי, כי אי אפשר לתת הכשר לעצמך זה פשוט מתכון לבעיות (גם אם לא עכשיו אז בעתיד)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


