בירור | האם לנגני הm36 יש עוד שם?
-
@שמואל-הסיני שתיהם אותו חברה
אבל נראה לי שהגירסה שלהם שונה אבל זה נראה אותו נגן מבחינת חומרה@אלוף-תימן מבחינת איכות הם אותו דבר?
-
@אלוף-תימן מבחינת איכות הם אותו דבר?
@שמואל-הסיני זה נראה אותו נגן בול
אני גם לא הבנתי מה בדיוק הסיפור שם -
@שמואל-הסיני זה נראה אותו נגן בול
אני גם לא הבנתי מה בדיוק הסיפור שם@אלוף-תימן אתה לא מכיר אותו בעצמך?? מישהוא [סיני כלשהוא] שלח לי במייל אפשרות להזמין את הפלוס ב 140 לפני שבוע ראיתי את זה רק עכשיו וזה כבר לא רלוונטי אבל שואל לפעם הבאה!
-
@אלוף-תימן אתה לא מכיר אותו בעצמך?? מישהוא [סיני כלשהוא] שלח לי במייל אפשרות להזמין את הפלוס ב 140 לפני שבוע ראיתי את זה רק עכשיו וזה כבר לא רלוונטי אבל שואל לפעם הבאה!
@שמואל-הסיני @אלוף-תימן הוא אמנם אלוף אבל רק של תימן כך שזה לא מחייב שהוא מכיר את כל העולם
-
@שמואל-הסיני @אלוף-תימן הוא אמנם אלוף אבל רק של תימן כך שזה לא מחייב שהוא מכיר את כל העולם
@ezerphone ברור אבל @אלוף-תימן נראלי מכיר מלא מכשירים ע"ע.
-
@אלוף-תימן אתה לא מכיר אותו בעצמך?? מישהוא [סיני כלשהוא] שלח לי במייל אפשרות להזמין את הפלוס ב 140 לפני שבוע ראיתי את זה רק עכשיו וזה כבר לא רלוונטי אבל שואל לפעם הבאה!
@שמואל-הסיני אני מכיר את הנגן וחוץ מגירסה זה נראה אותו הדבר
-
@אלוף-תימן איך אפשר לדעת בעמוד המוצר שהמוכרים מפרסמים את ההבדלים של הגרסה בין הנגנים ? האם לפי גרסת האנדרואיד ?
-
@שמואל-הסיני אני מכיר את הנגן וחוץ מגירסה זה נראה אותו הדבר
@אלוף-תימן יש לך מושג מה ההבדל בין הגרסאות?
-
@אלוף-תימן יש לך מושג מה ההבדל בין הגרסאות?
-
@אלוף-תימן גם שינויי חומרה מבפנים... אם תפתחו את הנגנים ותשוו ביניהם...
-
@אלוף-תימן גם שינויי חומרה מבפנים... אם תפתחו את הנגנים ותשוו ביניהם...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות