בקשה | אני מחפש לקנות שיאומי +Qin1s
-
@אוריי באיזה עיר אתה גר??
-
@אוריי באיזה עיר אתה גר??
-
אני לא בטוח אבל אני חושב שאתה יכול למצוא את זה בדידי פון
בזבוטניסקי פינת השומר נדמה לי -
החנות הכי טובה זה חיימקה שירות אחריות אבל טלפונים כמו שיואמי ודומיו צריך להזמין מהאתר לבוא לחנות עם קבלה והוא מביא לך את זה.
@אוריי תקנה אצל חיימקה - קניתי אצלו כבר שתיים - המחיר הוא 330.
יש לו את הגירסא של שוקי - אחת הגירסאות היותר נוחות, לדעתי האישית -
החנות הכי טובה זה חיימקה שירות אחריות אבל טלפונים כמו שיואמי ודומיו צריך להזמין מהאתר לבוא לחנות עם קבלה והוא מביא לך את זה.
-
@מטען-נייד אפשר קישור לאתר שלו?
@אוריי חיפוש גוגל - שמעת עליו?...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות