וואצאפ על מחשב
-
פוסט זה נמחק!
-
@DANI123 אני רוצה להתחבר לוואצפ WEB בדפדפן על המחשב ולצורך זה צריך לסרוק קוד, ואין לי מצלמת אינטרנט, השאלה היא איך עושים את זה בלי לסרוק את הברקוד
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
זה לא נפתח
-
פוסט זה נמחק!
-
זה לא נפתח
@עוזרים-לכולם מה לא נפתח ?
-
@עוזרים-לכולם מה לא נפתח ?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אם מתקינים bluestacks עדיף מהאתר הרשמי https://www.bluestacks.com/ מה שהביאו מתוכנות להורדה זה גרסה ישנה
בעניין WhatsApp Web לא צריך מצלמת אינטרנט מצלמים את הקוד במצלמה רגילה ואז מפעילים את המצלמה של bluestacks או כל אמולטור אחר וסורקים את הקוד שמצולם על המסך של המצלמה (צריך לעשות את זה כמה שיותר מהר לפני שמתחלף הקוד) -
אם מתקינים bluestacks עדיף מהאתר הרשמי https://www.bluestacks.com/ מה שהביאו מתוכנות להורדה זה גרסה ישנה
בעניין WhatsApp Web לא צריך מצלמת אינטרנט מצלמים את הקוד במצלמה רגילה ואז מפעילים את המצלמה של bluestacks או כל אמולטור אחר וסורקים את הקוד שמצולם על המסך של המצלמה (צריך לעשות את זה כמה שיותר מהר לפני שמתחלף הקוד)@shloimy ואם אין לי מצלמה במחשב כלל יש דרך?
-
@shloimy ואם אין לי מצלמה במחשב כלל יש דרך?
@זעירא-דמן-חבריא אמר בוואצאפ על מחשב:
@shloimy ואם אין לי מצלמה במחשב כלל יש דרך?
יש אפשרות לוואטסאפ גם בלי מצלמה לא הבנתי מה השאלה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות