וואצאפ על מחשב
-
@להבין-ולהשכיל
עזרת לי מאוד. תודה רבה.
אם הייתי יכול הייתי עושה לך 20
.
אתה יודע אם יש אמולטור בעברית?@lig148500 אמר בוואצאפ על מחשב:
@להבין-ולהשכיל
עזרת לי מאוד. תודה רבה.
אם הייתי יכול הייתי עושה לך 20
.
אתה יודע אם יש אמולטור בעברית?יש MEMU PLAY בעברית
-
@klopkk אין לי סמרטפון, יש לי נוקס ואין לי מצלמת אינטרנט ודרך נוקס לא נוח לעבוד, השאלה היא אם יש אפשרות לחבר דרך איזה תוכנה כל שהיא
-
@lig148500 אמר בוואצאפ על מחשב:
@להבין-ולהשכיל
עזרת לי מאוד. תודה רבה.
אם הייתי יכול הייתי עושה לך 20
.
אתה יודע אם יש אמולטור בעברית?יש MEMU PLAY בעברית
-
@tehila אני רוצה להתחבר לWEB בדפדפן הרגיל של המחשב ולצורך זה התקנתי נוקס הבעיה היא שאין לי מצלמת אינטרנט שאוכל לסרוק את הברקוד
-
@קו-לקו אמר בוואצאפ על מחשב:
@tehila אני רוצה להתחבר לWEB בדפדפן הרגיל של המחשב ולצורך זה התקנתי נוקס הבעיה היא שאין לי מצלמת אינטרנט שאוכל לסרוק את הברקוד
יש לך סמארטפון או לא?
-
-
@DANI123 אני רוצה להתחבר לוואצפ WEB בדפדפן על המחשב ולצורך זה צריך לסרוק קוד, ואין לי מצלמת אינטרנט, השאלה היא איך עושים את זה בלי לסרוק את הברקוד
@קו-לקו אמר בוואצאפ על מחשב:
ואין לי מצלמת אינטרנט
גם אם היה לך זה לא משנה אין לך סמארטפון
@קו-לקו אמר בוואצאפ על מחשב:
השאלה היא איך עושים את זה בלי לסרוק את הברקוד
אי אפשר!
מה מפריע לך לכתוב דרך הנוקס? -
פוסט זה נמחק!
-
@DANI123 אני רוצה להתחבר לוואצפ WEB בדפדפן על המחשב ולצורך זה צריך לסרוק קוד, ואין לי מצלמת אינטרנט, השאלה היא איך עושים את זה בלי לסרוק את הברקוד
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות