שיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית
-
@שלוםפ אני מנסה להבין משהו עקרוני = אם בעבר פתחתי בוטלאודר בבירור - כי צרבתי על הנגן הזה בעבר גירסה כשרה, הוא יכול להיסגר בצורה כלשהי?
-
@יאיר-דניאל אז מסתבר שהבוטלאודר אינו הבעייה למה זה בכלל נכנס ללופ?
התוכנה הזו אינה מתאימה לך כי המכשיר כבוי.@שלוםפ לא יודע.
ניסיתי לצרוב את הגירסה הכשרה - מחיצת BOOT וLK לא היו טובות - צרבתי בלעדיהם וכו' פירטתי לעיל -
@יאיר-דניאל אז מסתבר שהבוטלאודר אינו הבעייה למה זה בכלל נכנס ללופ?
התוכנה הזו אינה מתאימה לך כי המכשיר כבוי.@שלוםפ כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
התוכנה הזו אינה מתאימה לך כי המכשיר כבוי.
עשיתי את זה במכשיר דלוק - כבר צרבתי שוב גירסה מקורית.
בכ"א זה היה תקוע הרבה זמן כשכתוב על המסך במכשיר פאסבוט מוד.מה עושים כאן - מחכים???

-
@שלוםפ כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
התוכנה הזו אינה מתאימה לך כי המכשיר כבוי.
עשיתי את זה במכשיר דלוק - כבר צרבתי שוב גירסה מקורית.
בכ"א זה היה תקוע הרבה זמן כשכתוב על המסך במכשיר פאסבוט מוד.מה עושים כאן - מחכים???

@יאיר-דניאל את הגרסה המלאה על איזה מצב צרבת?
הורדה בלבד? או הורדה + פרמוט? -
@יאיר-דניאל את הגרסה המלאה על איזה מצב צרבת?
הורדה בלבד? או הורדה + פרמוט?@שניאור-שמח הורדה
עובד מצויין
אבל באחת הפעמים - לפני תקופה צרבתי על הורדה + פירמוט. -
@ezerphone כרגע - צרבתי שוב את הגירסה המקורית - לא יודע אם בולטאדור פתוח, לא הסתדרתי עם מכשירוט, ואת הסקריפט של @משה-144 לא מצאתי. עם התוכנה @מגנוס-קרלסן לא הסתדרתי - אני לוחץ על פתיחת בולטאדור, והנגן נכבה ונדלק על מצב פאסבוט מוד שעה - ולא זז
-
פוסט זה נמחק!
-
@ezerphone כרגע - צרבתי שוב את הגירסה המקורית - לא יודע אם בולטאדור פתוח, לא הסתדרתי עם מכשירוט, ואת הסקריפט של @משה-144 לא מצאתי. עם התוכנה @מגנוס-קרלסן לא הסתדרתי - אני לוחץ על פתיחת בולטאדור, והנגן נכבה ונדלק על מצב פאסבוט מוד שעה - ולא זז
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
@ezerphone כרגע - צרבתי שוב את הגירסה המקורית - לא יודע אם בולטאדור פתוח, לא הסתדרתי עם מכשירוט, ואת הסקריפט של @משה-144 לא מצאתי. עם התוכנה @מגנוס-קרלסן לא הסתדרתי - אני לוחץ על פתיחת בולטאדור, והנגן נכבה ונדלק על מצב פאסבוט מוד שעה - ולא זז
פתחת בעבר בוט לודר? איך? ובאיזה גירסא מקורית השתמשת מאיפה היה לך אותה.
-
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
@ezerphone כרגע - צרבתי שוב את הגירסה המקורית - לא יודע אם בולטאדור פתוח, לא הסתדרתי עם מכשירוט, ואת הסקריפט של @משה-144 לא מצאתי. עם התוכנה @מגנוס-קרלסן לא הסתדרתי - אני לוחץ על פתיחת בולטאדור, והנגן נכבה ונדלק על מצב פאסבוט מוד שעה - ולא זז
פתחת בעבר בוט לודר? איך? ובאיזה גירסא מקורית השתמשת מאיפה היה לך אותה.
@שמואל-הסיני עם הסקריפט של @ משה-144
-
@שמואל-הסיני עם הסקריפט של @ משה-144
הגירסה המקורית היא מאחד מהפורום שנתן לי אותה לצורך תיקון הנגן שלי
אבל מה זה נפק"מ - עם הגירסה המקורית זה עובד מצויין -
@שמואל-הסיני עם הסקריפט של @ משה-144
@יאיר-דניאל תפתח אפשרויות מפתחים... ותעמוד על הכפתור של ביטול נעילה של ome הוא אפור?
-
@יאיר-דניאל תפתח אפשרויות מפתחים... ותעמוד על הכפתור של ביטול נעילה של ome הוא אפור?
@שמואל-הסיני לא. הפעלתי אותו
-
@שמואל-הסיני לא. הפעלתי אותו
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
הפעלתי אותו
את מי?
אתה יכול ללחוץ על הכפתור כרגיל או לא? -
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
הפעלתי אותו
את מי?
אתה יכול ללחוץ על הכפתור כרגיל או לא?@שמואל-הסיני כן - והוא כעת במצב דלוק
-
@שמואל-הסיני כן - והוא כעת במצב דלוק
@יאיר-דניאל אז לא פתחת.
מותקן לך דרייברים לadb ולפאסטבוט?
תנסה לשלוח פקודות לפתיחה תשאל ai. -
@יאיר-דניאל אם בסופו של דבר לא תסתדר ותרצה אני יכול לתקן בתשלום בירושלים בהצלחה
הייתי בשמחה מנסה לעזור כאן אבל א אני רואה שאתה מסתך עם זה כבר חודש ב אין לי זמן אני בישיבה
-
@יאיר-דניאל אז לא פתחת.
מותקן לך דרייברים לadb ולפאסטבוט?
תנסה לשלוח פקודות לפתיחה תשאל ai.@שמואל-הסיני יש לי דרייברים לפאסבוט, כן.
-
@יאיר-דניאל אם בסופו של דבר לא תסתדר ותרצה אני יכול לתקן בתשלום בירושלים בהצלחה
הייתי בשמחה מנסה לעזור כאן אבל א אני רואה שאתה מסתך עם זה כבר חודש ב אין לי זמן אני בישיבה
@ezerphone כתב בשיתוף | גירסה כשרה לנגן m36 - הגירסה השלישית:
אבל א אני רואה שאתה מסתך עם זה כבר חודש
זה נכון, אבל רוב הזמן הוא שכב בצד...
-
@שמואל-הסיני יש לי דרייברים לפאסבוט, כן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות