בקשת מידע | אחרי צריבת dumpdroid הטלפון נדלק ל fastboot
-
אני לא שואל איך לסדר את זה, זה אני יכול לעשות.
אני שואל מה הסיבה שיכולה היה לקרות? -
אני לא שואל איך לסדר את זה, זה אני יכול לעשות.
אני שואל מה הסיבה שיכולה היה לקרות?@RearmostPant23 שכחת לסמן את התיבה של הדלקה למצב רגיל אולי?
-
@RearmostPant23 שכחת לסמן את התיבה של הדלקה למצב רגיל אולי?
@מחנה-ידידים כביתי את הטלפון עם לחיצה ארוכה על כיבוי והוא חזר ל פסבוט
-
@מחנה-ידידים כביתי את הטלפון עם לחיצה ארוכה על כיבוי והוא חזר ל פסבוט
-
@RearmostPant23 איפסת את הטלפון?
@מישהו12 לא. אבל עשיתי פורמט אלל ואז פתתע בוטלואדר וכו '
יש מצב לאפס אותו מאיפה שהוא עכשיו? -
@מישהו12 לא. אבל עשיתי פורמט אלל ואז פתתע בוטלואדר וכו '
יש מצב לאפס אותו מאיפה שהוא עכשיו?@RearmostPant23 תנסה לצרוב userdata ריק
-
@RearmostPant23 תנסה לצרוב userdata ריק
@עדלאידע אין לי
-
@RearmostPant23 תנסה לצרוב userdata ריק
@עדלאידע כתב בבקשת מידע | אחרי צריבת dumpdroid הטלפון נדלק ל fastboot:
תנסה לצרוב userdata ריק
צריך גם vbmeta?
-
@עדלאידע כתב בבקשת מידע | אחרי צריבת dumpdroid הטלפון נדלק ל fastboot:
תנסה לצרוב userdata ריק
צריך גם vbmeta?
@RearmostPant23 אם עשית format all אז כן
vbmeta.img מושבת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות