דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. שיתוף | סקירת הטלפון החדש navi c1

שיתוף | סקירת הטלפון החדש navi c1

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
216 פוסטים 32 כותבים 9.0k צפיות 28 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס סוף הרחוב

    @חיים-גל כתב בשיתוף | סקירת הטלפון החדש navi c1:

    השאלה התייחסה לimei

    הבנתי ממישהו שאחרי עידכון הגירסא, לא ניתן לשנות לכשר.
    ומסתבר שהם אצו רצו לשנות את הגירסא לכל המכשירים [ולו רק בגלל זה]...
    כך שאין לך מה לחפש במכשיר הזה.

    ח מנותק
    ח מנותק
    חיים גל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #161

    @סוף-הרחוב 'הבנת ממישהו' דהיינו?

    מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חיים גל

      @סוף-הרחוב 'הבנת ממישהו' דהיינו?

      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #162

      @חיים-גל ממני

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

        @חיים-גל ממני

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים גל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #163

        @מחנה-ידידים ואין שום אופצייה? (הם עושים את זה ב'סברא' או שזה ענין טכני)

        מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חיים גל

          @מחנה-ידידים ואין שום אופצייה? (הם עושים את זה ב'סברא' או שזה ענין טכני)

          מחנה ידידיםמ מנותק
          מחנה ידידיםמ מנותק
          מחנה ידידים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #164

          @חיים-גל הם פשוט ביטלו את זה שהקוד יוביל לשינוי. התפריט עדיין נמצא אבל אין אופציה להיכנס אליו. אפשר לקנות ולא לעדכן. מעניין אם מי ששינה יכול לעדכן...

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

            @חיים-גל הם פשוט ביטלו את זה שהקוד יוביל לשינוי. התפריט עדיין נמצא אבל אין אופציה להיכנס אליו. אפשר לקנות ולא לעדכן. מעניין אם מי ששינה יכול לעדכן...

            י מנותק
            י מנותק
            יענקיH
            כתב נערך לאחרונה על ידי יענקיH
            #165

            @מחנה-ידידים
            כדאי לשים לב שלכאורה מכשירים שכבר בחנויות עם הגרסה הישנה
            זה מבוסס MOCOR, אז יש להם בטוח עוד מלא פשלות

            מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יענקיH

              @מחנה-ידידים
              כדאי לשים לב שלכאורה מכשירים שכבר בחנויות עם הגרסה הישנה
              זה מבוסס MOCOR, אז יש להם בטוח עוד מלא פשלות

              מחנה ידידיםמ מנותק
              מחנה ידידיםמ מנותק
              מחנה ידידים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #166

              @יענקיH זה בכלל לא בחנויות אלא אצל מפיצים.

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                @יענקיH זה בכלל לא בחנויות אלא אצל מפיצים.

                י מנותק
                י מנותק
                יענקיH
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #167

                @מחנה-ידידים
                בטוח שאין בחנויות?
                גם אז, המפיצים לא יעדכנו את כל הטלפונים.
                ועדיין יש עוד דרכים לשנות את הIMEI.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יענקיH

                  @מחנה-ידידים
                  בטוח שאין בחנויות?
                  גם אז, המפיצים לא יעדכנו את כל הטלפונים.
                  ועדיין יש עוד דרכים לשנות את הIMEI.

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים גל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #168

                  @יענקיH בטוח
                  ||יענקי מהאנט?||

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיים גל

                    @יענקיH בטוח
                    ||יענקי מהאנט?||

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חכם בלילה 1
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #169

                    @חיים-גל יותר מזה אחרי העדכון חזר לי האימאי הרגיל...
                    ועדת ה..

                    י ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • ח חכם בלילה 1

                      @חיים-גל יותר מזה אחרי העדכון חזר לי האימאי הרגיל...
                      ועדת ה..

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישיבה-בוחער
                      כתב נערך לאחרונה על ידי ישיבה-בוחער
                      #170

                      @מחנה-ידידים מה האינטרס של החברה למנוע מחרדים לקנות את המכשיר?
                      כמו"כ אני מעוניין להציע לישיבה שלי להפוךאת הפלאפון הנ"ל לפלאפון הרשמי שיאושר ע"י הישיבה [הם לא מוכנים אפ' לשמוע על אנדרואיד]
                      השאלה היא האם הם יסכימו להשאיר לי את האופציה של שינוי imei ולהוריד את הסמס?

                      י י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • י ישיבה-בוחער

                        @מחנה-ידידים מה האינטרס של החברה למנוע מחרדים לקנות את המכשיר?
                        כמו"כ אני מעוניין להציע לישיבה שלי להפוךאת הפלאפון הנ"ל לפלאפון הרשמי שיאושר ע"י הישיבה [הם לא מוכנים אפ' לשמוע על אנדרואיד]
                        השאלה היא האם הם יסכימו להשאיר לי את האופציה של שינוי imei ולהוריד את הסמס?

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יענקיH
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יענקיH
                        #171

                        @ישיבה-בוחער
                        מול החוק זה כנראה מסבך אותם קצת
                        במיוחד בחו"ל

                        ח י ח 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חכם בלילה 1

                          @חיים-גל יותר מזה אחרי העדכון חזר לי האימאי הרגיל...
                          ועדת ה..

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים גל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #172

                          @חכם-בלילה-1 ואי אפשר לבטל את העדכון?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יענקיH

                            @ישיבה-בוחער
                            מול החוק זה כנראה מסבך אותם קצת
                            במיוחד בחו"ל

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים גל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #173

                            @יענקיH כלומר במקור זה מחו"ל?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יענקיH

                              @ישיבה-בוחער
                              מול החוק זה כנראה מסבך אותם קצת
                              במיוחד בחו"ל

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ישיבה-בוחער
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #174

                              @יענקיH אני לא מתכוון שיהיה תפריט שנקרא שינוי imei אלא שרק לא יחסמו את הקוד הזה
                              זה גם יכול לסבך אותם?, איך פיג מאפשרים את זה?

                              מחנה ידידיםמ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • י ישיבה-בוחער

                                @יענקיH אני לא מתכוון שיהיה תפריט שנקרא שינוי imei אלא שרק לא יחסמו את הקוד הזה
                                זה גם יכול לסבך אותם?, איך פיג מאפשרים את זה?

                                מחנה ידידיםמ מנותק
                                מחנה ידידיםמ מנותק
                                מחנה ידידים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #175

                                @ישיבה-בוחער הם עובדים עם וועדת הרבנים דרך אסקולס וקיוליקס. אין סיבה שהם יסכימו

                                י ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                  @ישיבה-בוחער הם עובדים עם וועדת הרבנים דרך אסקולס וקיוליקס. אין סיבה שהם יסכימו

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישיבה-בוחער
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי ישיבה-בוחער
                                  #176

                                  @מחנה-ידידים זה אותה חברה\בעלים?

                                  מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י ישיבה-בוחער

                                    @מחנה-ידידים זה אותה חברה\בעלים?

                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #177

                                    @ישיבה-בוחער בערך... 😄

                                    מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                      @ישיבה-בוחער הם עובדים עם וועדת הרבנים דרך אסקולס וקיוליקס. אין סיבה שהם יסכימו

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים גל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #178

                                      @מחנה-ידידים לא מדוייק.
                                      היצרן אותו יצרן, אבל התכנה היא בבעלות אסקולס וקיוליקס (כמובן תכנת הבסיס)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                        @ישיבה-בוחער בערך... 😄

                                        מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #179

                                        @מישהו12 תוכל להאיר את עיניו?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י ישיבה-בוחער

                                          @יענקיH אני לא מתכוון שיהיה תפריט שנקרא שינוי imei אלא שרק לא יחסמו את הקוד הזה
                                          זה גם יכול לסבך אותם?, איך פיג מאפשרים את זה?

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יענקיH
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יענקיH
                                          #180

                                          @ישיבה-בוחער
                                          אם אני לא טועה המכשיר נמכר בבריטנייה למשל שאם אני לא טועה ממש לא אוהבים שינוי IMEI.
                                          זה גם מסבך לחברה לעקוב אחרי שימוש והכל
                                          בכל מקרה המכשיר מיועד פחות למי שמשתמש בסים כשר
                                          חצי מהמוכרים באתר זה חבדניקים

                                          שניאור שמחש חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר