בירור | מסך פתיחה של הנטסטיק
-
המחשב עבר איפוס או הסטיק?
בכל מקרה נסה למחוק היסטוריה וקוקיז -
המחשב עבר איפוס או הסטיק?
בכל מקרה נסה למחוק היסטוריה וקוקיז@אהרון-שלום המחשב, הייתי צריך לשחזר מיילים ורשיון.
-
@אהרון-שלום המחשב, הייתי צריך לשחזר מיילים ורשיון.
-
זה מפעיל גם בלי שאתה לוחץ על דפדפן?
א"כ כנס למנהל המשימות לחלונית אתחול והפוך ללא זמין את הכל חוץ מאנטי וירוס וכדומה -
זה מפעיל גם בלי שאתה לוחץ על דפדפן?
א"כ כנס למנהל המשימות לחלונית אתחול והפוך ללא זמין את הכל חוץ מאנטי וירוס וכדומה@אהרון-שלום זה מה שנשאר באתחול:

וזה עדיין עושה את המסך פתיחה של הנסטסיק. -
@אהרון-שלום זה מה שנשאר באתחול:

וזה עדיין עושה את המסך פתיחה של הנסטסיק. -
זה פותח בדפדפן ?
בכל מקרה נסה לחפור בהגדרות הסטיק או לאפס הגדרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
