הסבר | פתרון למי שנעלם לו הוויפי מהגדרות המחשב
-
תגובה: בעיה | נעלם הווייפיי במחשב. ושום דבר לא עוזר.
הפתרון הוא - ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצן הכיבוי של המחשב במשך דקה ארוכה ברציפות- דבר זה מאפס את הביוס וגורם לו לחזור לעבוד. -
תגובה: בעיה | נעלם הווייפיי במחשב. ושום דבר לא עוזר.
הפתרון הוא - ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצן הכיבוי של המחשב במשך דקה ארוכה ברציפות- דבר זה מאפס את הביוס וגורם לו לחזור לעבוד.@asseal זה ממש לא מאפס ביוס חלילה...
זה נקרא פריקת חשמל סטטי, ואכן יכול לעזור למגוון תקלות כולל זו, אם כי אאל"ט - זה יעזור במקרים נדירים בלבד...איפוס ביוס אכן לפעמים יכול לעזור בבעיות כמו זו, אך הדרך לעשות את זה היא טיפה יותר מורכבת ואכמ"ל
-
@asseal זה ממש לא מאפס ביוס חלילה...
זה נקרא פריקת חשמל סטטי, ואכן יכול לעזור למגוון תקלות כולל זו, אם כי אאל"ט - זה יעזור במקרים נדירים בלבד...איפוס ביוס אכן לפעמים יכול לעזור בבעיות כמו זו, אך הדרך לעשות את זה היא טיפה יותר מורכבת ואכמ"ל
@בנימין-מחשבים מה כן ניתן לעשות?
[תאורטית].
חוץ מאיפוס הביוס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות