עזרה | האם אפשר להשים וורד למחשב וונדוס 10
-
לאחרונה במחשבי ווינדוס 10 סגרו את וורד (תוכנה של כתיבה) האם יש אפשרות להתקין גרסה ישנה או משהו אשמח מאוד
-
לאחרונה במחשבי ווינדוס 10 סגרו את וורד (תוכנה של כתיבה) האם יש אפשרות להתקין גרסה ישנה או משהו אשמח מאוד
@אני-הקטן-2 סגרו את וורד?
על מה אתה מדבר?
אצלי זה לא קרה...
אבל אם אתה רוצה להתקין שוב וורד.
יש פה אשכול גדול עם כל הגרסאות לכל הןוינדוסים הקיימים כמעט... -
@אני-הקטן-2 סגרו את וורד?
על מה אתה מדבר?
אצלי זה לא קרה...
אבל אם אתה רוצה להתקין שוב וורד.
יש פה אשכול גדול עם כל הגרסאות לכל הןוינדוסים הקיימים כמעט...@המלאך נכון שיש אשכול והכל אבל סגרו את וורד במחשבי ווינדוס 10
-
@המלאך נכון שיש אשכול והכל אבל סגרו את וורד במחשבי ווינדוס 10
@אני-הקטן-2 לא סגרו את וורד.
אם תנסה לפרט יותר מה הבעיה אולי יוכלו לעזור לך. -
@המלאך נכון שיש אשכול והכל אבל סגרו את וורד במחשבי ווינדוס 10
@אני-הקטן-2
לא סגרו
יש את המדריך שלי
https://mitmachim.top/topic/84087/מדריך-המדריך-המלא-להתקנת-אופיס-איקטוב-פריצה?_=1772307496109 -
@המלאך נכון שיש אשכול והכל אבל סגרו את וורד במחשבי ווינדוס 10
@אני-הקטן-2 אם כך.
אז השניה הודיעו שלא.
לא סגרו את וורד, תפרט מה קרה לך שבגלל זה החלטת שסגרו, ונוכל להכווין אותך יותר לטפל בבעיה. -
לאחרונה במחשבי ווינדוס 10 סגרו את וורד (תוכנה של כתיבה) האם יש אפשרות להתקין גרסה ישנה או משהו אשמח מאוד
-
לאחרונה במחשבי ווינדוס 10 סגרו את וורד (תוכנה של כתיבה) האם יש אפשרות להתקין גרסה ישנה או משהו אשמח מאוד
@אני-הקטן-2 כתב בעזרה | האם אפשר להשים וורד למחשב וונדוס 10:
וורד (תוכנה של כתיבה)
@ejay תודה על הקישור! אבל לא נראה שהוא התכוון לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות