בירור | ערוץ עדכונים האם יש מה לשפר
-
האם יש מה לשפר בערוץ עדכונים הזה או שהוא מושלם אשמח מאוד להערות בנושא
https://new0040000.duckdns.org@מוישיי-24 חמוד
אבל למה יש לוגין? -
@מוישיי-24 הוא חסום.
מה יש בו? -
@ע-ה-דכו-ע אני מתכוון הכול גם תוכנה גם תוכן יש לך מה לתת תן אל תשמור לעצמיך אשמח לעצות ישפרו את הערוץ
-
@ע-ה-דכו-ע אני מתכוון הכול גם תוכנה גם תוכן יש לך מה לתת תן אל תשמור לעצמיך אשמח לעצות ישפרו את הערוץ
@מוישיי-24 תשפר את הגופן והאימוג'ים זה זה כואב להסתכל על זה
-
@מוישיי-24 תשפר את הגופן והאימוג'ים זה זה כואב להסתכל על זה
-
האם יש מה לשפר בערוץ עדכונים הזה או שהוא מושלם אשמח מאוד להערות בנושא
https://new0040000.duckdns.org@מוישיי-24 ערים שלא על הרים לא טוב?:)
ועכשיו ברצינות, שמתי לב ששום אתר מהסוג הזה לא עשו דארק מוד.
לגבי הפונט, לא טוב שכל הטקסט באותו גודל, אולי להקטין את הטקסט בשורה השניה -
האם יש מה לשפר בערוץ עדכונים הזה או שהוא מושלם אשמח מאוד להערות בנושא
https://new0040000.duckdns.org -
@מוישיי-24 ערים שלא על הרים לא טוב?:)
ועכשיו ברצינות, שמתי לב ששום אתר מהסוג הזה לא עשו דארק מוד.
לגבי הפונט, לא טוב שכל הטקסט באותו גודל, אולי להקטין את הטקסט בשורה השניה -
@דאבל כתב בבירור | ערוץ עדכונים האם יש מה לשפר:
ששום אתר מהסוג הזה לא עשו דארק מוד.
נכון, זה ממש חסר
-
@מוישיי-24 מצב חשוך בעברית
-
האם יש מה לשפר בערוץ עדכונים הזה או שהוא מושלם אשמח מאוד להערות בנושא
https://new0040000.duckdns.org@מוישיי-24 שכל אחד יבחר על איזה עיר לקבל את התחזית
-
כדי שנידע כמה באמת מחוברים יש אשמח שמי שיכול לפרסם את הערוץ ולתת עצות לשיפור זה ממש יעזור לי תודה רבה
@מוישיי-24 לא כל מי שלחץ לוגין נחשב למחובר
אני למשל לחצתי לוגין וכנראה אני לא יבקר שם שוב כי לא מענין אותי תחזית
מאמין שאני לא היחידי -
@מוישיי-24
אני מוצא את זה שימושי, אבל כל הודעה ארוכה מאוד, ולא מספיק רחבה. -
@מוישיי-24 לא כל מי שלחץ לוגין נחשב למחובר
אני למשל לחצתי לוגין וכנראה אני לא יבקר שם שוב כי לא מענין אותי תחזית
מאמין שאני לא היחידי -
אי אפשר להתחבר
-
האם יש מה לשפר בערוץ עדכונים הזה או שהוא מושלם אשמח מאוד להערות בנושא
https://new0040000.duckdns.org@מוישיי-24 כתב בבירור | ערוץ עדכונים האם יש מה לשפר:
האם יש מה לשפר בערוץ עדכונים הזה או שהוא מושלם אשמח מאוד להערות בנושא
זה אתה יצרת את הפלטפורמה? זה נראה כמו של צ'אטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות