בקשה | המלצה לנגן
-
-
ס סקרנות סימן נושא זה כשאלה
-
מחפש המלצה לנגן.
הבנתי שהמובילים בשוק שיש להם חיפוש איכותיים מהירים וכשרים זה:
Gripo Space 3.0
8.0 SAMVIX SMARTBASS
נגן בשם בזמה אאל"ט שמוכרים בפינת המציאות.(מחפש משהו לא מבוסס אנדרואיד עם חותמת כשרות טכנית של כשרות מוכרת).
מחפש המלצות על נגנים אלה/דומים
-
מחפש המלצה לנגן.
הבנתי שהמובילים בשוק שיש להם חיפוש איכותיים מהירים וכשרים זה:
Gripo Space 3.0
8.0 SAMVIX SMARTBASS
נגן בשם בזמה אאל"ט שמוכרים בפינת המציאות.(מחפש משהו לא מבוסס אנדרואיד עם חותמת כשרות טכנית של כשרות מוכרת).
מחפש המלצות על נגנים אלה/דומים
@סקרנות אני יגיד לך יש גדלים של גודל מסך אינ"ץ,
וגם זכרון פנימי תלוי למה הכיון עם זה העתקה וכ"ו -
אני ממליץ מאוד עליו נגן CALAMARA MP3 עם 2 כרטיסים - הכשר לכתחילה !
ראיתי את הנגן אצל חבר מאוד מהיר ממשק נחמד מאוד תומך בשני כרטיסים ועדין עובד טוב טאצ' נחמד מאוד לא כמו הסמארטבאס 8 החסרון היחיד שלו שהוא קצת גדול מצורפ"ב קישור אם אני לא טועה בבאזר המציאות הוא עולה 280
||ספויילר||https://www.merkaz-electronica-sheonim.co.il/items/8118356-נגן-CALAMARA-MP3-עם-2-כרטיסים-הכשר-לכתחילה-?srsltid=AfmBOoq6JwG8J1A66wp93Z31MVVleJkPPh-CHZP-juYNaMR3B3ssTEjK -
אני ממליץ מאוד עליו נגן CALAMARA MP3 עם 2 כרטיסים - הכשר לכתחילה !
ראיתי את הנגן אצל חבר מאוד מהיר ממשק נחמד מאוד תומך בשני כרטיסים ועדין עובד טוב טאצ' נחמד מאוד לא כמו הסמארטבאס 8 החסרון היחיד שלו שהוא קצת גדול מצורפ"ב קישור אם אני לא טועה בבאזר המציאות הוא עולה 280
||ספויילר||https://www.merkaz-electronica-sheonim.co.il/items/8118356-נגן-CALAMARA-MP3-עם-2-כרטיסים-הכשר-לכתחילה-?srsltid=AfmBOoq6JwG8J1A66wp93Z31MVVleJkPPh-CHZP-juYNaMR3B3ssTEjK@הערשי-התותח הבנתי שיש שם עוד דגם שההבדל ביחיד בניהם זה 2 הכרטיסים בשם בזמה מחפש המלצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות