עזרה | עזרה לאלמנה, שמסובכת עם ממיר של הידברות [צופיה]
-
תודה מראש לכל העוזרים והמנסים לעזור
אשה אלמנה שהיה לה ממיר של צופיה שיושב על ראוטר אינטרנט רגיל. עבד טוב.
וכעת עברה לאינטרנט סיבים, יש אינטרנט הכל טוב.
הבעיה שהממיר של "צופיה" [הידברות] לא מתקשר עם הראוטר, [יש אינטרנט בוודאות]
כשמחברים את המסך אל הממיר, מוצג הסמל של "צופיה", ותו לא.כולם אומרים "דברו עם מי שהביא לכם את הממיר"
בא נניח כרגע לאופציה הזו.הספק אומר מצידו, "יש לך אינטרנט" והוא צודק.
יש למישהו רעיון ?
-
תודה מראש לכל העוזרים והמנסים לעזור
אשה אלמנה שהיה לה ממיר של צופיה שיושב על ראוטר אינטרנט רגיל. עבד טוב.
וכעת עברה לאינטרנט סיבים, יש אינטרנט הכל טוב.
הבעיה שהממיר של "צופיה" [הידברות] לא מתקשר עם הראוטר, [יש אינטרנט בוודאות]
כשמחברים את המסך אל הממיר, מוצג הסמל של "צופיה", ותו לא.כולם אומרים "דברו עם מי שהביא לכם את הממיר"
בא נניח כרגע לאופציה הזו.הספק אומר מצידו, "יש לך אינטרנט" והוא צודק.
יש למישהו רעיון ?
-
@ישי-הלפר כתב בעזרה | עזרה לאלמנה, שמסובכת עם ממיר של הידברות [צופיה]:
בא נניח כרגע לאופציה הזו.
למה בעצם?
כלומר, אם יש פה איזו סיבה, כדאי שנדע אותה... אולי יש לה השלכה טכנית.
כי זה הפיתרון הכי פשוט והכי קל על פניו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות