בירור | בירור | מישהו יודע מה זה?
-
לאחרונה יש לי איזה שהוא קובץ ש(כמעט) כל הזמן הוא פועל ולוקח הרבה כח בטריה במחשב
אם מישהו יודע מה זה אשמח לדעת אם כדאי לעשות סיים משימה וכד'
תודה רבה

-
ה האדם השלישי סימן נושא זה כשאלה
-
ה האדם השלישי סימן נושא זה כנושא רגיל
-
לאחרונה יש לי איזה שהוא קובץ ש(כמעט) כל הזמן הוא פועל ולוקח הרבה כח בטריה במחשב
אם מישהו יודע מה זה אשמח לדעת אם כדאי לעשות סיים משימה וכד'
תודה רבה

@האדם-השלישי
זה התהליך של יצירת אינדקס.
וינדוס מאנדקס את הקבצים במחשב בשביל לשפר את החיפוש. -
@האדם-השלישי
זה התהליך של יצירת אינדקס.
וינדוס מאנדקס את הקבצים במחשב בשביל לשפר את החיפוש.@מתחזק
תודה רבה -
לאחרונה יש לי איזה שהוא קובץ ש(כמעט) כל הזמן הוא פועל ולוקח הרבה כח בטריה במחשב
אם מישהו יודע מה זה אשמח לדעת אם כדאי לעשות סיים משימה וכד'
תודה רבה

@האדם-השלישי היה תקופה שהמחשב שלי היה עמוס מאוד וביטלתי אותו לגמרי וחיפשתי את הקבצים רק באמצעות Everything.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות