בעיה | שכחתי סיסמה של האקסס יש מה לעשות?
-
זה קוד על הVBA?
אני לא יודע איך אפשר למצוא את הסיסמא, אב אפשר להוציא את התוכן די בקלות.
https://www.hashtagtechgeek.com/2019/10/how-to-remove-vba-macro-password-from-excel-powerpoint-word.html
עובד מצויין, אך לא צריך את השלב של להפוך לזיפ, אלא פותחים את האקסס עצמו עם העורך הנ"ל. -
זה קוד על הVBA?
אני לא יודע איך אפשר למצוא את הסיסמא, אב אפשר להוציא את התוכן די בקלות.
https://www.hashtagtechgeek.com/2019/10/how-to-remove-vba-macro-password-from-excel-powerpoint-word.html
עובד מצויין, אך לא צריך את השלב של להפוך לזיפ, אלא פותחים את האקסס עצמו עם העורך הנ"ל.@מענין-לשמוע
לפי מה שהבנתי זה רק לקוד VBA ולא לראשי -
@מענין-לשמוע
לפי מה שהבנתי זה רק לקוד VBA ולא לראשי -
@3157686 אפשר עם Hashcat אם תשלח לי בצאט אוכל לנסות לעזור אך נראה שמתכנת חובב כבר ידע יותר טוב לעשות את זה

-
@3157686 אפשר עם Hashcat אם תשלח לי בצאט אוכל לנסות לעזור אך נראה שמתכנת חובב כבר ידע יותר טוב לעשות את זה

@יוסי-רחמים
תודה רבה
אולי בהמשך -
@יוסי-רחמים
תודה רבה
אולי בהמשך -
@חיים-שנקר השאלה מה אורך וסוגי התווים של הסיסמה
-
@חיים-שנקר כן.pdf2john
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות