בעיה | יש לי בעיות בקליטה
-
יש לי בעיות בקליטה משהוא שלא היה פעם
ועכשיו שאני מיתקשר אחרי כמה דקות מיתנתק או נהיה קטוע להרבה זמן -
-
יש לי בעיות בקליטה משהוא שלא היה פעם
ועכשיו שאני מיתקשר אחרי כמה דקות מיתנתק או נהיה קטוע להרבה זמן@SHIMI-0 תפרט איזה מכשיר
יש VoLTE? -
-
@SHIMI-0 כתב בבעיה | יש לי בעיות בקליטה:
Q 8
תנסה לעדכן גרסה, אם הטלפון לא מעודכן
וכן תבקש מחברת הסלולר שיבצעו לך ריענון לסים.. -
@SHIMI-0 כתב בבעיה | יש לי בעיות בקליטה:
Q 8
תנסה לעדכן גרסה, אם הטלפון לא מעודכן
וכן תבקש מחברת הסלולר שיבצעו לך ריענון לסים..@שניאור-שמח כתב בבעיה | יש לי בעיות בקליטה:
תנסה לעדכן גרסה, אם הטלפון לא מעודכן
וכן תבקש מחברת הסלולר שיבצעו לך ריענון לסים..מה זה אומר איך משנים גירסה לטלפון כשר
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | יש לי בעיות בקליטה:
תנסה לעדכן גרסה, אם הטלפון לא מעודכן
וכן תבקש מחברת הסלולר שיבצעו לך ריענון לסים..מה זה אומר איך משנים גירסה לטלפון כשר
@SHIMI-0 כתב בבעיה | יש לי בעיות בקליטה:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | יש לי בעיות בקליטה:
תנסה לעדכן גרסה, אם הטלפון לא מעודכן
וכן תבקש מחברת הסלולר שיבצעו לך ריענון לסים..מה זה אומר איך משנים גירסה לטלפון כשר
https://mitmachim.top/post/894550
שים לב לגבות את החומר, כי הכל נמחק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות