אין לי גישה לרשת במחשב נייח
-
@CRUL30 דרייברים
-
@CRUL30 דרייברים
@שלמה-ווייס ניסתי להרית את התוכנה שהמליצו לי פה והיא נתקעת
-
@שלמה-ווייס ניסתי להרית את התוכנה שהמליצו לי פה והיא נתקעת
@CRUL30 ולמה שלא תתקין ידנית ממנהל ההתקנים? (זה קצת בעיה מכיוון שאתה לא יכול להתחבר לאינטרנט היה לי בדיוק אותו דבר כשהתקנתי ווינדוס 7 שהביאו כאן בפורום וסידרתי את זה דרך מנהל ההתקנים עם נטסטיק)
-
@CRUL30 ולמה שלא תתקין ידנית ממנהל ההתקנים? (זה קצת בעיה מכיוון שאתה לא יכול להתחבר לאינטרנט היה לי בדיוק אותו דבר כשהתקנתי ווינדוס 7 שהביאו כאן בפורום וסידרתי את זה דרך מנהל ההתקנים עם נטסטיק)
@שלמה-ווייס זהו שאין לי נטסטיק

-
@CRUL30 ולמה שלא תתקין ידנית ממנהל ההתקנים? (זה קצת בעיה מכיוון שאתה לא יכול להתחבר לאינטרנט היה לי בדיוק אותו דבר כשהתקנתי ווינדוס 7 שהביאו כאן בפורום וסידרתי את זה דרך מנהל ההתקנים עם נטסטיק)
@שלמה-ווייס אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@CRUL30 ולמה שלא תתקין ידנית ממנהל ההתקנים? (זה קצת בעיה מכיוון שאתה לא יכול להתחבר לאינטרנט היה לי בדיוק אותו דבר כשהתקנתי ווינדוס 7 שהביאו כאן בפורום וסידרתי את זה דרך מנהל ההתקנים עם נטסטיק)
יעזור לי להתקין ווינדוס 10
? -
@שלמה-ווייס זהו שאין לי נטסטיק

@CRUL30 לא יודע בדיוק מה אפשר לעשות... כי עדכון מנהל ההתקן הקיים כנראה לא יעזור או אולי שתחפש מחשב דומה עם אותו ווינדוס ותעתיק ממנו את הדרייבר
-
@CRUL30 לא יודע בדיוק מה אפשר לעשות... כי עדכון מנהל ההתקן הקיים כנראה לא יעזור או אולי שתחפש מחשב דומה עם אותו ווינדוס ותעתיק ממנו את הדרייבר
@שלמה-ווייס איך אני מעתיק מאיפה אני מוצא את הההתקן?
-
@CRUL30 לא יודע בדיוק מה אפשר לעשות... כי עדכון מנהל ההתקן הקיים כנראה לא יעזור או אולי שתחפש מחשב דומה עם אותו ווינדוס ותעתיק ממנו את הדרייבר
-
@שלמה-ווייס איך עדיף לצרוב אותו MBR או GPT
-
@שלמה-ווייס איך עדיף לצרוב אותו MBR או GPT
@CRUL30 המחשב שלך נראה די ישן ואני מאמין שהוא תומך רק בMBR בכל אופן MBR בטח יעבוד עליו אמנם ישנם מעלות מסויימות לGPT אבל זה לא משנה הרבה
-
@CRUL30 המחשב שלך נראה די ישן ואני מאמין שהוא תומך רק בMBR בכל אופן MBR בטח יעבוד עליו אמנם ישנם מעלות מסויימות לGPT אבל זה לא משנה הרבה
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
-
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
@CRUL30 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
הום או פרו (יש לך מינימום 4 ג'יגה ראם?)
-
@CRUL30 אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@שלמה-ווייס איזה ווינדוס 10 ממליחץ לי?
הום או פרו (יש לך מינימום 4 ג'יגה ראם?)
-
@CRUL30 איזה יופי כבר אין לך בעיות עכשיו?
-
@שלמה-ווייס הוא כותב לי no installed office 2010 product detewcted....
-
@שלמה-ווייס הוא כותב לי no installed office 2010 product detewcted....
@CRUL30 כי לא התקנת 2010 אבל מקודם הוא כותב שזה מאקטב את 2019/365 (אם אפשר בבקשה צילום מסך)
-
@CRUL30 כי לא התקנת 2010 אבל מקודם הוא כותב שזה מאקטב את 2019/365 (אם אפשר בבקשה צילום מסך)
-
@CRUL30 איזה יופי כבר אין לך בעיות עכשיו?
@שלמה-ווייס אמר באין לי גישה לרשת במחשב נייח:
@CRUL30 איזה יופי כבר אין לך בעיות עכשיו?
אני ממש מתנצל אל כל מי שעזר לי ששחכתי שלעדכן שהתקדמתי והצלחתי והכל בזכותכם...
אז תודה לכל אחד ואחד כנראה בגלל הצום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
