בקשת מידע | האם אפשר להשים הדרן או סינון אחר טוב על קונג קינג 4??
-
על זה https://he.aliexpress.com/item/1005009999013386.html
אני צריך סינון שיהיה לי רק מייל וויז ובנקים וכו' -
על זה https://he.aliexpress.com/item/1005009999013386.html
אני צריך סינון שיהיה לי רק מייל וויז ובנקים וכו'@RKU תעבור על זה,ממליץ לך
https://mitmachim.top/post/1102515 -
@RKU תעבור על זה,ממליץ לך
https://mitmachim.top/post/1102515@עם-ישראל-חיי איך זה מקדם אותי?
אני צריך סינון לא דיבורים על סינון

-
@עם-ישראל-חיי איך זה מקדם אותי?
אני צריך סינון לא דיבורים על סינון

@RKU שאלה טובה, אני אישית לא אהבתי בלשון המעטה את הסינון שההיתי בו, ולכן אני ממליץ לך לבקש פה עצות לסינון שיתאים לך, מהפורום
יש למשל את הסינון של @iosi-poli
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות