בעיה | Q8 דורש סיסמה מה עושים??
-
אחרי שהדלקתי את הטלפון אחרי שבת הוא דורש ממני "הקלד פי יו קאי סים2"
ניסיתי את הססמאות הרגילות, '1234' '0000'
עדכון גרסה, שום דבר לא עובד....
נשארה לי רק הזדמנות אחת להקיש את הסיסמה הנכונה...
יש מישהו שאולי במקרה יודע מה אמורים להקיש שם....? -
אחרי שהדלקתי את הטלפון אחרי שבת הוא דורש ממני "הקלד פי יו קאי סים2"
ניסיתי את הססמאות הרגילות, '1234' '0000'
עדכון גרסה, שום דבר לא עובד....
נשארה לי רק הזדמנות אחת להקיש את הסיסמה הנכונה...
יש מישהו שאולי במקרה יודע מה אמורים להקיש שם....?@ראובן-ליבוביץ
זה קוד של הסים לא של הפאלפון
אם זה נחסם צריך ל פנות לחברה שהיא תפתח לך
https://mitmachim.top/topic/79548/בעיה-קוד-פי-יו-קאי-על-סים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות