צריבת יאנג sm-g130 שלא הצליח
-
@qwq אמר בצריבת יאנג sm-g130 שלא הצליח:
האם יש מה לעשות או שהפלא' מת???????????
מה שקרה זה שהצריבה לא הצליחה
אולי היה ניתוק תוך כדי
אולי הגירסא לא תואמתלמעשה אתה צריך לנסות שוב ולוודא את תקינות ותאימות הROM (גירסא)
@שמואל אמר בצריבת יאנג sm-g130 שלא הצליח:
@qwq אמר בצריבת יאנג sm-g130 שלא הצליח:
האם יש מה לעשות או שהפלא' מת???????????
מה שקרה זה שהצריבה לא הצליחה
אולי היה ניתוק תוך כדי
אולי הגירסא לא תואמתלמעשה אתה צריך לנסות שוב ולוודא את תקינות ותאימות הROM (גירסא)
הרי שמואל כתב שאפשר
-
-
@ITAMAR25 הרי זה לא בעיה הרי מה שצריך לעשות מצב הורדה זה רק לחיצה על שלשת הכפתורים ועל לחצן הווליום
-
@ITAMAR25 הרי זה לא בעיה הרי מה שצריך לעשות מצב הורדה זה רק לחיצה על שלשת הכפתורים ועל לחצן הווליום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות