בירור | מערכת של ימות המשיח
-
זאביק
לפני חודשיים@פלוס יתכן שיש משהו ספציפי בדיוק למה שחיפשת,
אבל לפני שמבזבזים זמן לחיפוש כזה דבר,
לא הבנתי מדוע צריך שיפעל בדיוק ככה?במערכת שלי אני מגיע לאותה תוצאה גם בלי ההגדרה המיוחדת הזו,
כיון שאפשרי לשים את התפריט הרצוי בשלוחת תפריט פשוטה, לפני שנכנסים לשלוחת הקלטות, - והתתי שלוחות שלאחר הבחירה הרצוייה הם בעצמם יהיו שלוחת הקלטות,ותקבל בדיוק את מה שביקשת:
@פלוס כתב בניתוב ההקלטות לפי בחירה


️:שהניתוב יתחיל משלוחה 1 שהיא תפריט, ושם המאזין יוכל לבחור להיכן יוקלט, האם לשלוחה 1 (שבתוך שלוחה 1), או 2, או 3 - שכולם בתוך שלוחה 1?
זה מה שראיתי בפורום ימות המשיח,
למעשה לא הצלחתי לעשות זאת אצלי,
מה שאני רוצה זה שלמשתמשים יהיה אפשרות לבחור לאיזה שלוחה להקליט אבל שיוכלו להקליט רק לשלוחות שבתוך שלוחה 5 ולא מחוצה לה,
תודה על צומת הלב להודעה זו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות