בקשה | תוכנת הקפאה - ווינדוס 11
-
אודה מאוד אם אפשר להמליץ על תוכנת הקפאה למחשב.
לשים לב שמדובר בווינדוס 11 ששם לכאורה לא עובד שאדו דפנדר (שמתי משהו די ישן, המחשב נכנס ללופ של אתחול, שמתי מעודכן, קפצה הודעה של ווינדוס שאין תמיכה לדרייבר בגלל בעיית אבטחה ולא לא איפשר בכלל להתקין).
זה חשוב לי מאוד.
תודה רבה! -
אודה מאוד אם אפשר להמליץ על תוכנת הקפאה למחשב.
לשים לב שמדובר בווינדוס 11 ששם לכאורה לא עובד שאדו דפנדר (שמתי משהו די ישן, המחשב נכנס ללופ של אתחול, שמתי מעודכן, קפצה הודעה של ווינדוס שאין תמיכה לדרייבר בגלל בעיית אבטחה ולא לא איפשר בכלל להתקין).
זה חשוב לי מאוד.
תודה רבה! -
אודה מאוד אם אפשר להמליץ על תוכנת הקפאה למחשב.
לשים לב שמדובר בווינדוס 11 ששם לכאורה לא עובד שאדו דפנדר (שמתי משהו די ישן, המחשב נכנס ללופ של אתחול, שמתי מעודכן, קפצה הודעה של ווינדוס שאין תמיכה לדרייבר בגלל בעיית אבטחה ולא לא איפשר בכלל להתקין).
זה חשוב לי מאוד.
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות