בירור | איפוס מחשב ווינדוס 11 חדש
-
שכחתי את הסיסמא של המחשב ואני חייב לאפס אותו (לא איכפת לי שימחק החומר) לא הצלחתי למוצא בפורום שום תוכנה שתעזור לי
אשמח לעזרה -
שכחתי את הסיסמא של המחשב ואני חייב לאפס אותו (לא איכפת לי שימחק החומר) לא הצלחתי למוצא בפורום שום תוכנה שתעזור לי
אשמח לעזרה -
שכחתי את הסיסמא של המחשב ואני חייב לאפס אותו (לא איכפת לי שימחק החומר) לא הצלחתי למוצא בפורום שום תוכנה שתעזור לי
אשמח לעזרה -
תלחץ במסך הנעילה על זה-

תלחץ על שיפט במקלדת ועל "הפעלה מחדש". תמשיך ללחוץ על שיפט וכשהמחשב יעלה תגיע לאפשרויות אתחול. שם תוכל לאפס...עריכה זה שומר את מפתח המוצר:)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה גם מוחק את החומר