שנוי תפריט 208
-
@גיחצי זה בגלל שלא מעודכן לו קובץ הפרוטוקול הוא כותב מה שבא לו
-
@גיחצי זה בגלל שלא מעודכן לו קובץ הפרוטוקול הוא כותב מה שבא לו
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי זה בגלל שלא מעודכן לו קובץ הפרוטוקול הוא כותב מה שבא לו
אוקי תודה
אז יש לך קובץ לזה -
@גיחצי זה בגלל שלא מעודכן לו קובץ הפרוטוקול הוא כותב מה שבא לו
@שלמה-ווייס עכשיו תורך
-
@שלמה-ווייס עכשיו תורך
@קטונתי
כבר.... -
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי זה בגלל שלא מעודכן לו קובץ הפרוטוקול הוא כותב מה שבא לו
אוקי תודה
אז יש לך קובץ לזה@גיחצי רק תגיד לי בקצרה באיזה דגמים ומספרי RM בדיוק אתה רוצה שיתמוך
-
@גיחצי רק תגיד לי בקצרה באיזה דגמים ומספרי RM בדיוק אתה רוצה שיתמוך
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי רק תגיד לי בקצרה באיזה דגמים ומספרי RM בדיוק אתה רוצה שיתמוך
כמו בתמונה שעלתי מקודם
-
@גיחצי רק תגיד לי בקצרה באיזה דגמים ומספרי RM בדיוק אתה רוצה שיתמוך
@שלמה-ווייס תעשה בדיוק מה שכתוב במדבקה
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי רק תגיד לי בקצרה באיזה דגמים ומספרי RM בדיוק אתה רוצה שיתמוך
כמו בתמונה שעלתי מקודם
-
-
@גיחצי סליחה נתקלתי בקצת בעיה כי 872 מופיע בדגם 206 ASHA כבר מנסה לעשות משהו
-
@גיחצי סליחה נתקלתי בקצת בעיה כי 872 מופיע בדגם 206 ASHA כבר מנסה לעשות משהו
@שלמה-ווייס אני חושש שהמדבקה מפוברקת
-
@שלמה-ווייס אני חושש שהמדבקה מפוברקת
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@שלמה-ווייס אני חושש שהמדבקה מפוברקת
אז אם אני יעשה *#0000# זה יעזור??????
-
@גיחצי סליחה נתקלתי בקצת בעיה כי 872 מופיע בדגם 206 ASHA כבר מנסה לעשות משהו
@גיחצי כן בהחלט
-
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@שלמה-ווייס אני חושש שהמדבקה מפוברקת
אז אם אני יעשה *#0000# זה יעזור??????
-
@גיחצי אמור להיות
-
-
@גיחצי אמור להיות
@שלמה-ווייס בכבוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות