שנוי תפריט 208
-
@גיחצי תתקין את נוקיה סייט או אם יש לך כבר תבדוק אם המכשיר מסתנכרן איתו
-
@גיחצי תתקין את נוקיה סייט או אם יש לך כבר תבדוק אם המכשיר מסתנכרן איתו
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי תתקין את נוקיה סייט או אם יש לך כבר תבדוק אם המכשיר מסתנכרן איתו
זה עובד בזה
-
@גיחצי הכי נראה שיש פה בעיה בדרייברים או התנגשות דרייברים (או אולי אפילו התנגשות באנטי ווירוס...) תעשה מה שהכי נראה לך לפי זה
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי הכי נראה שיש פה בעיה בדרייברים או התנגשות דרייברים (או אולי אפילו התנגשות באנטי ווירוס...) תעשה מה שהכי נראה לך לפי זה
אולי אני ינסה כול מני
יש עוד פתרונות? -
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי הכי נראה שיש פה בעיה בדרייברים או התנגשות דרייברים (או אולי אפילו התנגשות באנטי ווירוס...) תעשה מה שהכי נראה לך לפי זה
אולי אני ינסה כול מני
יש עוד פתרונות?@גיחצי מתחבר או גם מסתנכרן? אתה יכול לעשות איתו את כל הפעולות כמו סינכרון אנשי קשר קבצים וכו' אם כן הוא חייב להתחבר למובי אין לי משהו אחר
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי הכי נראה שיש פה בעיה בדרייברים או התנגשות דרייברים (או אולי אפילו התנגשות באנטי ווירוס...) תעשה מה שהכי נראה לך לפי זה
אולי אני ינסה כול מני
יש עוד פתרונות? -
-
-
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי מה הדגם המדוייק?
949
למה אתה בדיוק מתכון דגם
איפה זה כתוב
זה 208 -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
