בעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro
-
@שניאור-שמח אני כבר לא מחובר אליהם אז לא אמור לעבוד
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
אני כבר לא מחובר אליהם אז לא אמור לעבוד
ואין לך סים אחר של חברה אחרת?
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
אני כבר לא מחובר אליהם אז לא אמור לעבוד
ואין לך סים אחר של חברה אחרת?
@שניאור-שמח אני יכול לנסות
אבל יש מצב שה imei ששמתי לא תומך volte?
-
@שניאור-שמח בפרטנר וודאי
וכשעברתי ל010 היה מצב volte בטלפון רק לא קרא את הסים והמליצו לשנות imei ועכשיו עובד האינטרנט בלי שיחות -
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
ועכשיו עובד האינטרנט
מהחבילת גלישה שבסים 010 ?
וכתוב לך 4g/3g ליידי הסימון של הקליטה? -
@שניאור-שמח אני יכול לנסות
אבל יש מצב שה imei ששמתי לא תומך volte?
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
אבל יש מצב שה imei ששמתי לא תומך volte?
בהחלט יש מצב.
אבל אתה טוען שהיה איתו VoLTE בהגדרות ועכשיו אין. -
@shimon-d
תברר אצל החברה האם הסים פרוץ לimei לא כשר. ועל הדרך תבקש ריענון לסים.
ואם הוא פרוץ, תחליף ללא כשר ותבדוק את הטענה הזאת.@ליטאי-פשוט כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
נדמה לי שהוא לא עובד על IMEI כשר
-
-
@שניאור-שמח @שניאור-שמח
תודה לכולכם אנסה
מעריך ממש את הרצון לסייע !! -
@שניאור-שמח @שניאור-שמח
תודה לכולכם אנסה
מעריך ממש את הרצון לסייע !!@shimon-d דיברת איתם?
אם כן-מעניין אותי מה הפתרון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות