בעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro
-
@shimon-d
https://mitmachim.top/post/907515חוץ מזה יש בעיה במפעילים הווירטואליים כמו 019 וגם 010 , שהמכשיר פשוט כמו שיומי או נוקיה לא קולטים את הגדרות APN, תנסה להכניס ידנית.
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
@אזולאי זה גם לשיומי ? F22 pro?
כן, זה לא משנה..
-
@shimon-d
https://mitmachim.top/post/907515חוץ מזה יש בעיה במפעילים הווירטואליים כמו 019 וגם 010 , שהמכשיר פשוט כמו שיומי או נוקיה לא קולטים את הגדרות APN, תנסה להכניס ידנית.
-
@shimon-d יש לך VOLTE?
-
@shimon-d יש לך VOLTE?
-
@שניאור-שמח ואם אין? 010 לא עובד בלי VoLTE?
@נוחעם-FM כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
ואם אין? 010 לא עובד בלי VoLTE?
לא יודע, אבל כדאי שינסה להוסיף VOLTE
וגם להתקשר לחברת הסלולר לבקש שיפיעלו את הסים, אולי הוא נחסם.. -
@נוחעם-FM כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
ואם אין? 010 לא עובד בלי VoLTE?
לא יודע, אבל כדאי שינסה להוסיף VOLTE
וגם להתקשר לחברת הסלולר לבקש שיפיעלו את הסים, אולי הוא נחסם..@שניאור-שמח לפני שהחלפתי imei היה volte ןעכשיו אין לי
-
@נוחעם-FM כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
ואם אין? 010 לא עובד בלי VoLTE?
לא יודע, אבל כדאי שינסה להוסיף VOLTE
וגם להתקשר לחברת הסלולר לבקש שיפיעלו את הסים, אולי הוא נחסם..@שניאור-שמח שיחות עכשיו עובד אינטרנט לא
-
@שניאור-שמח לפני שהחלפתי imei היה volte ןעכשיו אין לי
-
@shimon-d יש לך VOLTE?
@שניאור-שמח
איך יכול להחזיר את הvolte שוב -
@שניאור-שמח
איך יכול להחזיר את הvolte שוב@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
איך יכול להחזיר את הvolte שוב
איך היה לך?
עשית את הצמדריך בפורום? -
@שניאור-שמח
איך יכול להחזיר את הvolte שוב@shimon-d
אני לא שמעתי על כזה דבר@ליטאי-פשוט כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
נדמה לי שהוא לא עובד על IMEI כשר
אבל אולי אם אכן עובד לך עכשיו רק שיחות ולא אינטרנט
אולי שווה לנסות לסים imei תקין לא כשר.
אבל לא יודע...
@שניאור-שמח הוא מדבר על f22 pro.
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
איך יכול להחזיר את הvolte שוב
איך היה לך?
עשית את הצמדריך בפורום?@שניאור-שמח היה לי volte בגרסא שקניתי תטלפון ואחרי שלא נתמך לי הסים אז עשיתי תמדריך ששלחת לי ואז שינה לי גרסא ונעלם הvolte
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות