הפסיק לעבוד לי הטלפון
-
שלום לכולם שבוע טוב אם מישהו מבין מה יכול ליהות הבעיה של הטלפון שלי פתאום הפסיק לעבוד טלפון חצי טאצ' הרגיל לא נדלק ממצו"ש אעין לי מושג מה קרה לא מגיב גם במטען
-
@yj05485 כתב בהפסיק לעבוד לי הטלפון:
למה לפתוח נושא כפול?
על הנושא הקודם העירו לו שהוא לא בקטגוריה הנכונה
-
@yj05485 כתב בהפסיק לעבוד לי הטלפון:
למה לפתוח נושא כפול?
על הנושא הקודם העירו לו שהוא לא בקטגוריה הנכונה
@אברהם-פדר-0 שימחק אותה...
-
למה הכל פה זה הערות אני בסך הכל יהודי פשוט שצריך עזרה והמנהלים פה והצוות אנשים צדיקים וטובי לב אז כמה אנשים מהצד כל הזמן מעירים?
-
שלום לכולם שבוע טוב אם מישהו מבין מה יכול ליהות הבעיה של הטלפון שלי פתאום הפסיק לעבוד טלפון חצי טאצ' הרגיל לא נדלק ממצו"ש אעין לי מושג מה קרה לא מגיב גם במטען
@yaa תנסה להטעים אותו במטען הנדרש לו אין לי מושג כמה אמפר וכו.. כמה שעות סיכוי טוב שידלק
-
שלום לכולם שבוע טוב אם מישהו מבין מה יכול ליהות הבעיה של הטלפון שלי פתאום הפסיק לעבוד טלפון חצי טאצ' הרגיל לא נדלק ממצו"ש אעין לי מושג מה קרה לא מגיב גם במטען
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות