באג | הטלפון הפסיק לעבוד
-
שלום וברכה הטלפון שלי QIN מה שנקרא חצי טאצ' הפסיק לעבוד פתאום במוצ"ש באתי להפעיל אותו והוא לא עובד הוצאתי את הבטריה והכנסתי לחשמל ועדייןלא עבד מי יודע מה זה יכול ליהות ואיך מתקנים?
-
@yaa מה זה קשור לקטגוריה זו?
@yaa הקטגוריה הזו היא למערכות טלפונית ivr של ימות המשיח, הנושא שלך מתאים איפשהו פה
https://mitmachim.top/category/167/שיאומי
אתה עוד יכול למחוק את הנושא לפני שיהיו בו 5 פוסטים -
@yaa מה זה קשור לקטגוריה זו?
@yaa הקטגוריה הזו היא למערכות טלפונית ivr של ימות המשיח, הנושא שלך מתאים איפשהו פה
https://mitmachim.top/category/167/שיאומי
אתה עוד יכול למחוק את הנושא לפני שיהיו בו 5 פוסטים -
Y yj05485 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות