עזרה | לאחר מחיקת קבצים בDATA הנגן (M36) לא נפתח, דחוף!!!
-
@שלמה-רביב לא, סבבה אם אתה אומר...
להשאיר כבוי או דולק? -
@שלמה-רביב כמה זמן? בנתיים לא עבד.
אולי יש עוד פתרונות?? -
@שלמה-רביב כמה זמן? בנתיים לא עבד.
אולי יש עוד פתרונות?? -
@נוחעם-FM דלוק, אבל לא נראה לי שהמערכת בכלל עולה,
אני יודע שאפשר לגשת לקבצים דרך ADB shel נראה לי, אבל נפשי בשאלתי שאם זה לא מצליח, יש אפשרות גישה לקבצים דרך כיבוי עמוק? (נראה לי קוראים לזה BROOM כמו צריבה בSP),
ונראה לי שגם מחקתי קבצי מערכת כמו מצלמה ורשמקול שלא קשורים למערכת הפעלה, יכול להיות שזה המשבש, והאם יעזור א"כ לצרוב SUPER אולי?
אשמח לכל עזרה זה חשוב לי מאוד!!! -
@נוחעם-FM דלוק, אבל לא נראה לי שהמערכת בכלל עולה,
אני יודע שאפשר לגשת לקבצים דרך ADB shel נראה לי, אבל נפשי בשאלתי שאם זה לא מצליח, יש אפשרות גישה לקבצים דרך כיבוי עמוק? (נראה לי קוראים לזה BROOM כמו צריבה בSP),
ונראה לי שגם מחקתי קבצי מערכת כמו מצלמה ורשמקול שלא קשורים למערכת הפעלה, יכול להיות שזה המשבש, והאם יעזור א"כ לצרוב SUPER אולי?
אשמח לכל עזרה זה חשוב לי מאוד!!! -
@נחלס-דון כן, צריבת super ביחד עם vbmeta ריק יש מצב שיעזור.
עדיף שהסופר יהיה כמה שיותר דומה לסופר הקיים. -
@נחלס-דון מהתמונה הראשונה נראה השגיאה היא בגלל אותיות בעברית.
אולי בגלל הדם של התיקיה?
לא יודע מה להגיד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

