דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שיתוף | יצירת קו מידע אישי

שיתוף | יצירת קו מידע אישי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
344 פוסטים 37 כותבים 14.0k צפיות 31 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A ARISH

    @י.ר.ק סלח לי אבל אתה מדבר טיפה מצחיק,
    אין כזה דבר API של נטפרי גם כשאתה לוקח את הAPI במחשב עם נטפרי אין על זה לנטפרי שום שליטה ואני מבקש לעצור כאן את הדיון הציבורי בזה בשביל לא להספים את הנושא כאן.
    ההגבלות בקו כאן הן דבר שאני הכנסתי בעצמי בלי שום נטפרי.

    י מנותק
    י מנותק
    י.ר.ק
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #331

    @ARISH אוקיי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י י.ר.ק

      דרך אגב בשביל להגדיר את זה לאו דווקא צריך טוקן אפשר גם עם מספר מערכת וסיסמא בצורה כזאת

      0733180000:123456
      

      שאת המספר תשנו ואת הססימא תשנו לשלכם

      A מנותק
      A מנותק
      ARISH
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #332

      @י.ר.ק כתב בשיתוף | יצירת קו מידע אישי:

      דרך אגב בשביל להגדיר את זה לאו דווקא צריך טוקן אפשר גם עם מספר מערכת וסיסמא בצורה כזאת

      0733180000:123456

      מעניין לא ידעתי את זה זה עובד מניסיון?

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A ARISH

        @י.ר.ק כתב בשיתוף | יצירת קו מידע אישי:

        דרך אגב בשביל להגדיר את זה לאו דווקא צריך טוקן אפשר גם עם מספר מערכת וסיסמא בצורה כזאת

        0733180000:123456

        מעניין לא ידעתי את זה זה עובד מניסיון?

        י מנותק
        י מנותק
        י.ר.ק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #333

        @ARISH כן

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י י.ר.ק

          @ARISH כן

          צול גאהצ מחובר
          צול גאהצ מחובר
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #334

          @י.ר.ק

          זה לא רק עפ טוקן של API שהוצאת דרך נטפרי ? 😊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מוקד המערכות
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #335

            @ARISH מה הסיפור שהוא אומר : בשלוחה זו עדיין...?

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מוקד המערכות

              @ARISH מה הסיפור שהוא אומר : בשלוחה זו עדיין...?

              Y מנותק
              Y מנותק
              YAHBDK
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #336

              @מוקד-המערכות כתב בשיתוף | יצירת קו מידע אישי:

              מה הסיפור שהוא אומר : בשלוחה זו עדיין...?

              לא הגדרת את זה טוב
              תבדוק אם השלוחה בדיוק כמו שמופיע בהנחיות
              אי אפשר להכניס כל שלוחה
              זה צריך להיות שלוחה בין 1-9

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • A מנותק
                A מנותק
                ARISH
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #337

                בדיוק וגם בפעם הראשונה יש להכנס לשלוחת התשובות על מנת ששלוחת השאלות תוגדר.

                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A ARISH

                  בדיוק וגם בפעם הראשונה יש להכנס לשלוחת התשובות על מנת ששלוחת השאלות תוגדר.

                  צול גאהצ מחובר
                  צול גאהצ מחובר
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #338

                  @ARISH יש אפשרות כל שהיא על ידי שינוי משהו שכן יעבוד שלוחה של שני ספרות?
                  אני פשוט רוצה להכניס את זה לקו שיש עומס על 1-9

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צול גאהצ צול גאה

                    @ARISH יש אפשרות כל שהיא על ידי שינוי משהו שכן יעבוד שלוחה של שני ספרות?
                    אני פשוט רוצה להכניס את זה לקו שיש עומס על 1-9

                    A מנותק
                    A מנותק
                    ARISH
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #339

                    @צול-גאה גן זה דיי פשוט בס"הכ עליך להתקין את שלוחת התשובות באופן זמני על אחת השלוחות מ1-9 ולאחר שכל המערכת עובדת עליך להעתיק את שלוחת התשובות חזרה לשלוחה אחרת כלשהי ולשנות בתוך שלוחת השאלות והתשובות את המזהה שהראה את שלוחת התשובות למספר העדכני של שלוחת התשובות.

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • A ARISH

                      @צול-גאה גן זה דיי פשוט בס"הכ עליך להתקין את שלוחת התשובות באופן זמני על אחת השלוחות מ1-9 ולאחר שכל המערכת עובדת עליך להעתיק את שלוחת התשובות חזרה לשלוחה אחרת כלשהי ולשנות בתוך שלוחת השאלות והתשובות את המזהה שהראה את שלוחת התשובות למספר העדכני של שלוחת התשובות.

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוקד המערכות
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #340
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוקד המערכות
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #341

                        זה עדיין עושה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מר משה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מר משה
                          #342

                          תודה @arish על המדריך והשירות המושלם אגב למה הוא לא עונה על רוב השאלות ששואלים אותו חוץ ממזג אוויר וכד' אין תשובות בנושא מידע כללי או ידע חדשותי ומה מותר לך לענות הכל נחסם תודה בכו"א על כל הדבר הזה

                          צול גאהצ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מר משה

                            תודה @arish על המדריך והשירות המושלם אגב למה הוא לא עונה על רוב השאלות ששואלים אותו חוץ ממזג אוויר וכד' אין תשובות בנושא מידע כללי או ידע חדשותי ומה מותר לך לענות הכל נחסם תודה בכו"א על כל הדבר הזה

                            צול גאהצ מחובר
                            צול גאהצ מחובר
                            צול גאה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #343

                            @מר-משה רשמית הוא נותן רק על המייל והדרייב
                            {אני שאלתי אותו על חדשות ביטחוניות אז הא סיכם לי את המיילים מהמעניינים 🙂 }

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מר משה

                              תודה @arish על המדריך והשירות המושלם אגב למה הוא לא עונה על רוב השאלות ששואלים אותו חוץ ממזג אוויר וכד' אין תשובות בנושא מידע כללי או ידע חדשותי ומה מותר לך לענות הכל נחסם תודה בכו"א על כל הדבר הזה

                              A מנותק
                              A מנותק
                              ARISH
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #344

                              @מר-משה חבל שלא קראת את הפוסט הראשון בעיוןן כי כתוב שם שזה מיועד כעת בדיוק למה שאמרת ולא ליידע כללי וכולי...
                              בהצלחה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר