בעיה | גרוק נחסם לי
-
@שפו תנסה להיכנס מאנונימי
@מגנוס-קרלסן לא עזר
-
נכנסתי עכשיו דרך הדפדפן של מייקרוסופט וזה עבד, רק דרך הכרום זה לא נותן לי, מישהו יודע מה הפתרון?
-
לפני יומיים גרוק נחסם לי, ואין לי מושג למה, אני בנטפרי אבל לא נתקלתי בתלונות נוספות, מישהו יודע מה מדובר?


-
@שפו תנסה להיכנס מאנונימי
-
@דוד-משה-1 לא עזר
-
@סתם-יהודי גרוק לא מוכן לענות לי בלי שאכנס, וזה לא נותן לי להיכנס
-
@סתם-יהודי גרוק לא מוכן לענות לי בלי שאכנס, וזה לא נותן לי להיכנס
-
נכנסתי עכשיו דרך הדפדפן של מייקרוסופט וזה עבד, רק דרך הכרום זה לא נותן לי, מישהו יודע מה הפתרון?
@שפו כתב בבעיה | גרוק נחסם לי:
נכנסתי עכשיו דרך הדפדפן של מייקרוסופט וזה עבד, רק דרך הכרום זה לא נותן לי, מישהו יודע מה הפתרון?
האם נכנסת מהדפדפן של מיקרוסופט עם פרופיל אחר או לא, אם כן אז תנסה גם פרופיל אחר בכרום
במקרה שהפרופיל נחסם, אם נרשמים דרך גוגל לא יעזור אנונימי, כי זה כבר לא
-
@שפו כתב בבעיה | גרוק נחסם לי:
נכנסתי עכשיו דרך הדפדפן של מייקרוסופט וזה עבד, רק דרך הכרום זה לא נותן לי, מישהו יודע מה הפתרון?
האם נכנסת מהדפדפן של מיקרוסופט עם פרופיל אחר או לא, אם כן אז תנסה גם פרופיל אחר בכרום
במקרה שהפרופיל נחסם, אם נרשמים דרך גוגל לא יעזור אנונימי, כי זה כבר לא
@ישראל-142 אם אותו פרופיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות