באג | סימן מוזר על המסך
-
לאחרונה מידי פעם מופיע לי על המסך סימן קטן אפור
באמצע המסך כשאני עם חלון גוגל פתוח אם אני יוצא בדרך כלל זה נעלם מישהו יודע מה זה?
מצורפת תמונה

-
לאחרונה מידי פעם מופיע לי על המסך סימן קטן אפור
באמצע המסך כשאני עם חלון גוגל פתוח אם אני יוצא בדרך כלל זה נעלם מישהו יודע מה זה?
מצורפת תמונה

@אשריך-עליך גם לי זה קורה, זה כנראה באג שקשור איכשהו לתצוגה מפוצלת
-
@אשריך-עליך גם לי זה קורה, זה כנראה באג שקשור איכשהו לתצוגה מפוצלת
@ע-ה-דכו-ע למה נראה לך שדווקא לזה זה קשור?
-
@ע-ה-דכו-ע למה נראה לך שדווקא לזה זה קשור?
@אשריך-עליך כי זה נשאר מהסימון של הנקודת אחיזה שבין שני התצוגות

-
א אשריך עליך סימן נושא זה כשאלה
-
א אשריך עליך סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות