בקשת מידע | נגן לא נידלק
-
כן אבל דיברתי על להשתמש כשזה מחובר למטען וגם מה שכתוב זה בערך לא יקרה כלום אם תיקח מטען קצת יותר חזק אבל אם תיקח אחד הרבה יותר חזק אז זה אולי תיפה ישנה ואם תמיד תישתמש באחד יותר חזק קבוע אז זה ודאי ישנה משמעותית
-
כן אבל דיברתי על להשתמש כשזה מחובר למטען וגם מה שכתוב זה בערך לא יקרה כלום אם תיקח מטען קצת יותר חזק אבל אם תיקח אחד הרבה יותר חזק אז זה אולי תיפה ישנה ואם תמיד תישתמש באחד יותר חזק קבוע אז זה ודאי ישנה משמעותית
-
@כככככ הוא היה במטען על 11 אחוז פיתאום קפץ לחמש ואז לשתי אחוז ואז ל0 אחוז ומיד כיביתי
ומאז זה לא נידלק -
@SHIMI-0 כתב בבקשת מידע | נגן לא נידלק:
אני יודע אבל זה לא נידלק גם שזה במתען
אני יודע אבל זה לא נדלק גם במטעןושמתי לב שבכל הפוסטים שלך כמעט יש שגיאות כתיב
מחוקי הפורום
כחלק ממקצועיות הפורום, יש הקפדה יתירה על שגיאות כתיב או רווחים ואותיות מיותרות בין מילים, בדקו היטב כל פוסט קודם שליחתו אם אין שם קוים אדומים, וכן האם הוא מובן ומקצועי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות