כן אבל דיברתי על להשתמש כשזה מחובר למטען וגם מה שכתוב זה בערך לא יקרה כלום אם תיקח מטען קצת יותר חזק אבל אם תיקח אחד הרבה יותר חזק אז זה אולי תיפה ישנה ואם תמיד תישתמש באחד יותר חזק קבוע אז זה ודאי ישנה משמעותית
כן אבל דיברתי על להשתמש כשזה מחובר למטען וגם מה שכתוב זה בערך לא יקרה כלום אם תיקח מטען קצת יותר חזק אבל אם תיקח אחד הרבה יותר חזק אז זה אולי תיפה ישנה ואם תמיד תישתמש באחד יותר חזק קבוע אז זה ודאי ישנה משמעותית
כן אבל דיברתי על להשתמש כשזה מחובר למטען וגם מה שכתוב זה בערך לא יקרה כלום אם תיקח מטען קצת יותר חזק אבל אם תיקח אחד הרבה יותר חזק אז זה אולי תיפה ישנה ואם תמיד תישתמש באחד יותר חזק קבוע אז זה ודאי ישנה משמעותית
אולי הטעינה עצמה לא עובדת כלומר לאיפה שמכניסים את המטען אולי הוא נהרס ב באיזה מטען השתמשת בפעם האחרונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗