בירור | מפתח API לclawdbot
-
@aiib כתב בבירור | מפתח API לclawdbot:
רוצה לבדוק את הטרפת על clawdbot... איזה API חינמי הכי מומלץ?
יש משהו חינמי שאינו ג'מיני או גרוקQ?
אבל... תבדוק בריפו הרשמי, הם ממליצים על אופוס 4.5, שזה אומר מה הם חושבים על האיכות של האחרים... ומה נדרש לזה...@י.-פל. כתב בבירור | מפתח API לclawdbot:
יש משהו חינמי שאינו ג'מיני או גרוקQ?
לא יודע... גם הם אני לא יודע בדיוק האם יש API חינמי או רק בתשלום. יש שם רשימה ענקית של מודלים שניתן להשתמש בהם אבל לא יודע מה מומלץ ומה באמת חינמי
אבל... תבדוק בריפו הרשמי, הם ממליצים על אופוס 4.5, שזה אומר מה הם חושבים על האיכות של האחרים... ומה נדרש לזה...
בסדר... מה לעשות... זה לא חינמי ונראה לי הכי יקר כמעט... מאמין שעוד מודלים יכולים לעבור איתו טוב. ככה גם קראתי.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות