בקשת מידע | קיליקי האם נסגר?
-
אני רשום, והשנה בחנוכה השתמשתי, היה איטי ברמה מביכה...
כמו כן המוסיקת רקע הייתה בדיליי מוגזם עד שהיה צריך לכבות את השמע -
@יוני-368 חביבי חטפתי פדיחות בישיבה בתור אחד שמארגן את זה
לא נעים אבל היה...@הישבשר-המלומד לגמרי... הצטערתי שלא שילמתי לטריקס וכד' כדי לקבל משחק יציב ומכבד את הציבור.
אגב, יכול להיות שבמהלך השנה בסתם יום של חול, זה עובד יותר טוב.
למיטב הבנתי זה קשור כנראה לעומס על האתר -
@הישבשר-המלומד לגמרי... הצטערתי שלא שילמתי לטריקס וכד' כדי לקבל משחק יציב ומכבד את הציבור.
אגב, יכול להיות שבמהלך השנה בסתם יום של חול, זה עובד יותר טוב.
למיטב הבנתי זה קשור כנראה לעומס על האתר -
אני הצלחתי להרשם
אחרי ששיגעתי אותו הוא הסכים -
אני הצלחתי להרשם
אחרי ששיגעתי אותו הוא הסכים -
את הזה בכניסה להרשמה
בכל מקרה גם אם זה לא שיגע את המערכת אותי זה כן שיגע
-
@עידו300 כתב בבקשת מידע | קיליקי האם נסגר?:
אתמול השתמשנו בו פעמיים והיה מצוין.
ממתי היית רשום לקליקי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות