בקשת מידע | מספר לא מוכר
-
@המלאך כתב בבקשת מידע | מספר לא מוכר:
כן
-
-
-
@SHIMI-0 אבל אם זה יעלה כאן זה יחסם...
ובר מן דין, זה לא עובד (גם ממכשירים לא כשרים), אלא למי שרשום במערכת של מנהל הקו. -
@SHIMI-0 אבל אם זה יעלה כאן זה יחסם...
ובר מן דין, זה לא עובד (גם ממכשירים לא כשרים), אלא למי שרשום במערכת של מנהל הקו. -
-
-
@SHIMI-0 כי אם אני אבקש בשבילך זה יגרום שכולם יבקשו.
וחוץ מזה שבשביל זה אצטרך לקבל את הטלפון שלך.
וכמו שאמרתי אני לא מנהל הקו אלא אני מכיר אותו, וקצת ייעצתי לו איך להקים את הקו, אבל זה לא אומר שבא לי לשגע אותו.
מקודם חשבתי שזה פתוח ולכן העליתי,
מתנצל אם מישהו יתאכזב. -
@SHIMI-0 כי אם אני אבקש בשבילך זה יגרום שכולם יבקשו.
וחוץ מזה שבשביל זה אצטרך לקבל את הטלפון שלך.
וכמו שאמרתי אני לא מנהל הקו אלא אני מכיר אותו, וקצת ייעצתי לו איך להקים את הקו, אבל זה לא אומר שבא לי לשגע אותו.
מקודם חשבתי שזה פתוח ולכן העליתי,
מתנצל אם מישהו יתאכזב. -
@SHIMI-0 כי אם אני אבקש בשבילך זה יגרום שכולם יבקשו.
וחוץ מזה שבשביל זה אצטרך לקבל את הטלפון שלך.
וכמו שאמרתי אני לא מנהל הקו אלא אני מכיר אותו, וקצת ייעצתי לו איך להקים את הקו, אבל זה לא אומר שבא לי לשגע אותו.
מקודם חשבתי שזה פתוח ולכן העליתי,
מתנצל אם מישהו יתאכזב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
