בעיה | תגובה גם לכם ESET נהיה לא חוקי? זה מה שתעשו
-
https://mitmachim.top/topic/35074/מדריך-גם-לכם-eset-נהיה-לא-חוקי-זה-מה-שתעשו/20
לא מצליח להתקין שוב דבר ממה שהובא שם
סקריפטים נסגרים לי אחרי כמה שניות של הרצה
@יוסי-מחשביםכאילו יש שגיאה במחשב עצמו שהוא לא יכול להתאים את עצמו לאיסט
המחשב הוא וינדוס 10@K.O.G כתב בבעיה | תגובה גם לכם ESET נהיה לא חוקי? זה מה שתעשו:
כאילו יש שגיאה במחשב עצמו שהוא לא יכול להתאים את עצמו לאיסט
תשבית את הגנה בזמן אמת של הדפנדר
-
@K.O.G כתב בבעיה | תגובה גם לכם ESET נהיה לא חוקי? זה מה שתעשו:
כאילו יש שגיאה במחשב עצמו שהוא לא יכול להתאים את עצמו לאיסט
תשבית את הגנה בזמן אמת של הדפנדר
-
https://mitmachim.top/topic/35074/מדריך-גם-לכם-eset-נהיה-לא-חוקי-זה-מה-שתעשו/20
לא מצליח להתקין שוב דבר ממה שהובא שם
סקריפטים נסגרים לי אחרי כמה שניות של הרצה
@יוסי-מחשביםכאילו יש שגיאה במחשב עצמו שהוא לא יכול להתאים את עצמו לאיסט
המחשב הוא וינדוס 10@K.O.G שים לב שלהתקין אנטי וירוס פרוץ זה דבר מאוד לא חכם (וממש התאפקתי מלנקוט במילים חריפות יותר)
זה עלול לתת לתוקפים גישה עם הרשאות מאוד גבוהות למחשב
ובכלל לפרוץ אנטי וירוס זה דבר מורכב מאוד והסיכוי שמישהו עשה את זה מטוב ליבו ועוד מתחזק שרתי עדכון מכספו כדי לעזור לציבור - קלוש מאוד
הדיפנדר המובנה בווינדוס הוא אנטי וירוס מאוד טוב שלגמרי מספיק ובשביל אבטחה אין סיבה להתקין משהו אחר -
-
https://mitmachim.top/topic/35074/מדריך-גם-לכם-eset-נהיה-לא-חוקי-זה-מה-שתעשו/20
לא מצליח להתקין שוב דבר ממה שהובא שם
סקריפטים נסגרים לי אחרי כמה שניות של הרצה
@יוסי-מחשביםכאילו יש שגיאה במחשב עצמו שהוא לא יכול להתאים את עצמו לאיסט
המחשב הוא וינדוס 10 -
@K.O.G שים לב שלהתקין אנטי וירוס פרוץ זה דבר מאוד לא חכם (וממש התאפקתי מלנקוט במילים חריפות יותר)
זה עלול לתת לתוקפים גישה עם הרשאות מאוד גבוהות למחשב
ובכלל לפרוץ אנטי וירוס זה דבר מורכב מאוד והסיכוי שמישהו עשה את זה מטוב ליבו ועוד מתחזק שרתי עדכון מכספו כדי לעזור לציבור - קלוש מאוד
הדיפנדר המובנה בווינדוס הוא אנטי וירוס מאוד טוב שלגמרי מספיק ובשביל אבטחה אין סיבה להתקין משהו אחר@מתכנת-חובב אז איך אתה מסביר שלהמון אנשים שאני מכיר יש את זה לתקופה ארוכה מאד ומעולם לא נגנב מהם כלום? אתה צודק שאני לא מבין את האינטרס של הפורץ אך האם נתקלת בנזקים?
-
@מתכנת-חובב אז איך אתה מסביר שלהמון אנשים שאני מכיר יש את זה לתקופה ארוכה מאד ומעולם לא נגנב מהם כלום? אתה צודק שאני לא מבין את האינטרס של הפורץ אך האם נתקלת בנזקים?
-
@ארי.מ. לא מחייב שזה רוגלה או כופרה יכול להיות שזה מצרף את המחשב לרשת של בוטנטים אבל בכל מקרה לא נחמד להיות בידיים של תוקף עם כוונות זדוניות שאין לדעת מה הוא יחליט לעשות מחר עם הגישה שיש לו למחשב שלך
@מתכנת-חובב הצלחת להלחיץ אותי... איך מסירים ואיך אני יודע שלא נשאר עקבות?
-
@מתכנת-חובב הצלחת להלחיץ אותי... איך מסירים ואיך אני יודע שלא נשאר עקבות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
