חלק מההגדרות האלה מוסתרות או מנוהלות על ידי הארגון שלך
-
מישהו מהפורום יכול לעזור לי בזה אין לי אפשרות לשנות את הגדרת ההודעות במחשב
מצ"ב צילום מסך

@יהודא-כהן איזה מהדורה של Windows יש לך ?
Home Pro ?
תלחץ לחצן Windows + R
ותרשום שם:WINVER
ותגיד מה מופיע לך בהודעה שנפתחת -
@יהודא-כהן איזה מהדורה של Windows יש לך ?
Home Pro ?
תלחץ לחצן Windows + R
ותרשום שם:WINVER
ותגיד מה מופיע לך בהודעה שנפתחת@bbn אני רואה שיש לו ווינדוס 10
-
@bbn אני רואה שיש לו ווינדוס 10
@גאון-יהודי כן
אני רוצה לדעת איזה סוג
כי למשל בחינוך יש כל מיני הגבלות לפמעים -
@יהודא-כהן איזה מהדורה של Windows יש לך ?
Home Pro ?
תלחץ לחצן Windows + R
ותרשום שם:WINVER
ותגיד מה מופיע לך בהודעה שנפתחת -
@יהודא-כהן גם לי יש את זה כרגע אני אמור להתקין מחדש וינדוס שאלתי את @יוסי-מחשבים לפני שבועיים יש אפשרות אני לא זוכר כרגע אבל לא בטוח שזה יצליח
כאן
https://tchumim.com/topic/1915/בעיה-במערכת-הפעלה-של-וינדוס-10?page=1
משהו כתב שיש לו רעיון
בכל מקרה זה קשור לKMS -
@יהודא-כהן אתה צריך להכנס לעורך המדיניות הקבוצתית ע"י הקלדה בחיפוש: gpedit.msc
ושם תיכנס לתצורת מחשב, תבניות ניהול ולאחר מכן לוח הבקרה, ושם ההגדה הזאת צריכה להיות איפשהו
(פשוט אין לי כרגע אפשרות להכנס לעורך המדיניות הקבוצתית)@aaaa אמר בחלק מההגדרות האלה מוסתרות או מנוהלות על ידי הארגון שלך:
@יהודא-כהן אתה צריך להכנס לעורך המדיניות הקבוצתית ע"י הקלדה בחיפוש: gpedit.msc
ושם תיכנס לתצורת מחשב, תבניות ניהול ולאחר מכן לוח הבקרה, ושם ההגדה הזאת צריכה להיות איפשהו
(פשוט אין לי כרגע אפשרות להכנס לעורך המדיניות הקבוצתית)אני יודע מה אתה מתכוון זה לא עזר
@יוסי-מחשבים כבר רצה לעזור לי כבר עשיתי התקנה מחדש אין מה לעשות עם זה -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
