בעיה | שליטה מרחוק- טימואר
-
במחשב לא נפתח לי הטימואר יוצא לי כך.
מה הפתרון?

-
במחשב לא נפתח לי הטימואר יוצא לי כך.
מה הפתרון?

@להיות-בשמחה
זה נראה לי בעיה באינטרנט
יש לך אולי סינון? -
@להיות-בשמחה
זה נראה לי בעיה באינטרנט
יש לך אולי סינון?@smct סינון של נטפרי.
-
@smct סינון של נטפרי.
@להיות-בשמחה
אז כנראה בהגדרות קהילה זה חסום לך
תעשה הקלטת תעבורה ותשלח להם או הכי קל תבקש שיפתחו את התגית של שליטה מרחוק -
@להיות-בשמחה
אז כנראה בהגדרות קהילה זה חסום לך
תעשה הקלטת תעבורה ותשלח להם או הכי קל תבקש שיפתחו את התגית של שליטה מרחוק@smct אני פתוח בנטפרי רגיל.
ללא שום קהילה -
@smct אני פתוח בנטפרי רגיל.
ללא שום קהילה@להיות-בשמחה בדקת עדכונים?
-
@להיות-בשמחה בדקת עדכונים?
@a.y.f. מה כוונתך?
-
@a.y.f. מה כוונתך?
@להיות-בשמחה עם יש עדכון לתוכנה
-
@להיות-בשמחה עם יש עדכון לתוכנה
@a.y.f. היכן בודקים?
-
@a.y.f. היכן בודקים?
@להיות-בשמחה אולי בהגדרות או באתר הרשמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות