בקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס
-
@דוד-משה-1 לפני שנגררים פה לוויכוח על מה יש לי ומה אין
אין לי ציוד מיוחד ויקר ואני לא יכול לקבוע מצב של דיסק במאה אחוז
מה שאני נותן במצבים דומים זה לסחוט את הדיסק עד לקצה היכולת שלו במחיר שהוא חמישית או עשירית ממעבדה@מתכנת-חובב כפי שאמרתי\חשבתי
-
@דאבל אני לא לא חושב אלא יודע שאין לא אבל עדיין יש מצבים שיש אפשות לגשת לכונן ברמת מחשב בעיקר את הביקוש לגודל בלוק אפשר לשנו גם ברמת תוכנה בלינוקס
@דוד-משה-1 אמנם הוא כבר הגיב, אבל הסתמכתי על זה שהראש פגום וכל הפעלה יכולה גם לשרוט את הדיסק, ככה שכם בלינוקס אין מה לעשות. אבל באמת אני רואה שלא ברור מה הנזק אז תלוי במזל...
-
@משתמש-טרי אין מה לעשות במקרה כזה
רק תיקון של הדיסק במעבדה ובסכום גבוה מאוד -
@משתמש-טרי אין מה לעשות במקרה כזה
רק תיקון של הדיסק במעבדה ובסכום גבוה מאוד@מתכנת-חובב

ומה עושים שלא להגיע לזה? -
@מתכנת-חובב

ומה עושים שלא להגיע לזה?@975 כתב בבקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס:
ומה עושים שלא להגיע לזה?
אה, קל מאד!!!
נכתב כבר עשרות פעמים
גיבויים גיבויים ועוד פעם גיבויים -
@975 כתב בבקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס:
ומה עושים שלא להגיע לזה?
אה, קל מאד!!!
נכתב כבר עשרות פעמים
גיבויים גיבויים ועוד פעם גיבויים@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס:
גיבויים גיבויים ועוד פעם גיבויים
זה בשביל לא לאבד את החומר
אבל איך לא מגיעים שיהרס? או שאין פתרון לזהואגב לגבות טרות על גבי טרות זה מאוד מסובך צריך להחזיק טנק שלם של כוננים ולאחוז ראש מה יש בכל אחד
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס:
גיבויים גיבויים ועוד פעם גיבויים
זה בשביל לא לאבד את החומר
אבל איך לא מגיעים שיהרס? או שאין פתרון לזהואגב לגבות טרות על גבי טרות זה מאוד מסובך צריך להחזיק טנק שלם של כוננים ולאחוז ראש מה יש בכל אחד
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס:
גיבויים גיבויים ועוד פעם גיבויים
זה בשביל לא לאבד את החומר
אבל איך לא מגיעים שיהרס? או שאין פתרון לזהואגב לגבות טרות על גבי טרות זה מאוד מסובך צריך להחזיק טנק שלם של כוננים ולאחוז ראש מה יש בכל אחד
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס:
גיבויים גיבויים ועוד פעם גיבויים
זה בשביל לא לאבד את החומר
אבל איך לא מגיעים שיהרס? או שאין פתרון לזהואגב לגבות טרות על גבי טרות זה מאוד מסובך צריך להחזיק טנק שלם של כוננים ולאחוז ראש מה יש בכל אחד
@975 כתב בבקשת מידע | ארדיסק עם חומר נהרס:
אבל איך לא מגיעים שיהרס?
כשכל העולם רוצה רק זול זול זול
אל תחשוב שהיצרנים "באמת" הולכים על זה
כי אין ארוחות חינם
אם הם מייצרים דיסקים במעבדות שעולות מיליארדי $$$ אז תבין לבד שיש כאן משו קבור
והמשו הקבור הזה מתבטא באיכות החומר
ומיוצר באיכות הכי ירודה שאפשר
וכשמייצרים באיכות הכי ירודה שקיים זה מחזיק בהתאם -
אני מכיר רוסי מומחה שיש לו את הכלי pc-3000 לוקח על תיקון שבתיקטק רצו 5500שח והוא לקח 1800שח והוא מומחה גדול (שחזר לי פעם דיסק עם ראש קריאה דופק של 12 טרה מקום עבודתו בראשון לציון אפשר למצוא אותו באינטרנט ואם מישהו רוצה אוכל לתת לו את הטלפון שלו
-
0542245580 ראשון לציון, רוזנסקי 18
ליד סינמה סיטי זכור לי שקוראים לו איבגני
https://www.recoverylab.co.il/צור-קשר/RecoveryLab
(איזור תעשייה ראשון לציון - יש שם 3 מעבדות לשחזור 2 מהם זולים מאד והוא הכי והכי מהיר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות