בקשת מידע | ליברלטי 5 VS ליברלטי 4
-
מומלצת יותר מ4? יש דגם אחר שיותר מומלץ?
אשמח לקישור למחיר טוב ומוכר אמין באליאקספרסתודה רבה!
@aiib
הליברטי 4 פרו הרבה יותר טוב מה 5 לדוגמה שני דרייברים של 10.5 לתדרי בס וצלילים נמוכים ודרייבר של 4.6 לטווח הבינוני והגבוה לעומת דרייבר יחיד של 9.2 בליברטי 5 אומנם לליברטי 5 יש בס עשיר יותר אבל פחות נקיות צליל והפרדה בין התדרים השונים .
הסוללה של הקייס 48 שעות לליברטי 5 לעומת 40 שעות לליברטי 4 פרו אבל ל4פרו יש טעינה סופר מהירה 5 דקות ל4 שעות השמעה.
ל4 פרו יש מסך שליטה בקייס על עוצמל השקיפות וביטול הרעשים אבל הוא לא כל כך נוח לתפעול . אבל כן נחמד המידע היותר מפורט על רמת הטעינה ואחוז הסוללה לכל אוזניה ולקייס .
קישור לעלי אקספרס ל4 פרו תחפש למטה על מוכר מאושר מופיע בכחול brond+
וקישור לליברטי 5 זה מוכר מאושרלא שמתי קישור דווקה למוכרים מאושרים או המחיר הכי זול אלא רק להביא אותך לדף של המוצר תעשה את השיקולים שלך של מכיר מול אמינות , יש גם הרבה הנחות בדיל ברוך בואך.
מקווה שעזרתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות