דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מסך כחול לאחר עידכון גירסה

מסך כחול לאחר עידכון גירסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
4 פוסטים 2 כותבים 252 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    א.ת.ר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני משתמש עד כעת בווינדוס 10 אנטרפרייס גירסה 1809.
    הווינדוס החל לדרוש עידכון גירסה ל-1903, ומבקש שאקבע לו זמן לעידכון...
    (והרי זה ידוע מי כאן הבעה"ב 💪 : 😲 )
    יצרתי אימג' באקרוניס והפעלתי את העידכון. בגמר העידכון נוצרו כמה בעיות:

    1. במסך הכניסה נוספה דרישה להקשת קונטרול+אלט+דל כדי לבטל נעילה, ובלי זה אין כניסה למערכת! איך מבטלים את זה?
    2. נוסף עוד משתמש (שעד כעת היה נסתר) "אדמיניסטרטור" לרשימת המשתמשים שבכניסה. (בטלתי אותו מרשימת ה'מבקשים להיכנס' בניהול משתמשים).
    3. וכעת ה-ב-ע-י-ה! אחרי כמה שניות שתוכנות מתחילות לעלות (AUTORUNS) - המחשב עובר למסך כחול (עם הסמיילי הבוכה, בצד שמאל), ספירה עד 100 ואיתחול מחדש... וכך חוזר חלילה.
      ניסיתי בלחצן הכיבוי של מסך הכניסה לעבור ל'מצב בטוח' (עם 'שיפט') ואין שם כלל אפשרות לכיבוי רגיל רק 'עדכן וכבה' או 'עדכן והפעל מחדש'.
      ז"א שהוא עדיין באמצע עידכון ולא מצליח לסיימו!

    סליחה על האריכות, אבל כדי להסביר את כל צידי הבעיה...
    אשמח לקבל עזרה לפתרון הבעיות (1;3)

    B תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א א.ת.ר

      אני משתמש עד כעת בווינדוס 10 אנטרפרייס גירסה 1809.
      הווינדוס החל לדרוש עידכון גירסה ל-1903, ומבקש שאקבע לו זמן לעידכון...
      (והרי זה ידוע מי כאן הבעה"ב 💪 : 😲 )
      יצרתי אימג' באקרוניס והפעלתי את העידכון. בגמר העידכון נוצרו כמה בעיות:

      1. במסך הכניסה נוספה דרישה להקשת קונטרול+אלט+דל כדי לבטל נעילה, ובלי זה אין כניסה למערכת! איך מבטלים את זה?
      2. נוסף עוד משתמש (שעד כעת היה נסתר) "אדמיניסטרטור" לרשימת המשתמשים שבכניסה. (בטלתי אותו מרשימת ה'מבקשים להיכנס' בניהול משתמשים).
      3. וכעת ה-ב-ע-י-ה! אחרי כמה שניות שתוכנות מתחילות לעלות (AUTORUNS) - המחשב עובר למסך כחול (עם הסמיילי הבוכה, בצד שמאל), ספירה עד 100 ואיתחול מחדש... וכך חוזר חלילה.
        ניסיתי בלחצן הכיבוי של מסך הכניסה לעבור ל'מצב בטוח' (עם 'שיפט') ואין שם כלל אפשרות לכיבוי רגיל רק 'עדכן וכבה' או 'עדכן והפעל מחדש'.
        ז"א שהוא עדיין באמצע עידכון ולא מצליח לסיימו!

      סליחה על האריכות, אבל כדי להסביר את כל צידי הבעיה...
      אשמח לקבל עזרה לפתרון הבעיות (1;3)

      B מנותק
      B מנותק
      bbn
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
      #2

      @א-ת-ר אמר במסך כחול לאחר עידכון גירסה:

      במסך הכניסה נוספה דרישה להקשת קונטרול+אלט+דל כדי לבטל נעילה, ובלי זה אין כניסה למערכת! איך מבטלים את זה?

      לחצן Windows + R
      לכתוב: netplwiz
      ושם בלשונית מתקדם
      3c48d6f1-4972-4677-bb3e-984b68fea6a7-image.png

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • B bbn

        @א-ת-ר אמר במסך כחול לאחר עידכון גירסה:

        במסך הכניסה נוספה דרישה להקשת קונטרול+אלט+דל כדי לבטל נעילה, ובלי זה אין כניסה למערכת! איך מבטלים את זה?

        לחצן Windows + R
        לכתוב: netplwiz
        ושם בלשונית מתקדם
        3c48d6f1-4972-4677-bb3e-984b68fea6a7-image.png

        א מנותק
        א מנותק
        א.ת.ר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @bbn אמר במסך כחול לאחר עידכון גירסה:

        netplwiz

        יישר-כח!
        בעיה אחת נפתרה.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א א.ת.ר

          @bbn אמר במסך כחול לאחר עידכון גירסה:

          netplwiz

          יישר-כח!
          בעיה אחת נפתרה.

          א מנותק
          א מנותק
          א.ת.ר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @א-ת-ר מישהו נתקל בבעיה זו של מסך כחול לאחר עידכון גירסה (וחוזר חלילה) ויש לו פתרון לבעיה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0

          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

          הרשמה התחברות

          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • חוקי הפורום
          • פופולרי
          • לא נפתר
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • צור קשר