בקשה | מכשיר אנדרואיד הכי דומה ל Cubot pocket
-
מחפש המלצה לטלפון קטן, שיראה כמה שפחות כמו סמארטפון רגיל.
יש לי היום Cubot Pocket (4 אינץ'), ואני מאוד מרוצה מהכיוון:
קטן באמת, נוח בכיס, ועיצוב עדין שלא צועק "סמארטפון".מה אני מחפש:
גודל כמעט זהה (גובה/רוחב/עובי/משקל – הכי קרוב שאפשר)
עיצוב מינימליסטי ואלגנטי, רצוי כזה שלא נראה כמו טלפון מודרני סטנדרטי
ביצועים טובים יותר:
יותר RAM, יותר אחסון, מצלמה טובה יותר, סוללה טובה יותראנדרואיד
אם יש משהו שנראה דומה ל-Cubot Pocket,
כולל יבוא מקביל / הזמנה מחו"ל.תודה מראש

-
מחפש המלצה לטלפון קטן, שיראה כמה שפחות כמו סמארטפון רגיל.
יש לי היום Cubot Pocket (4 אינץ'), ואני מאוד מרוצה מהכיוון:
קטן באמת, נוח בכיס, ועיצוב עדין שלא צועק "סמארטפון".מה אני מחפש:
גודל כמעט זהה (גובה/רוחב/עובי/משקל – הכי קרוב שאפשר)
עיצוב מינימליסטי ואלגנטי, רצוי כזה שלא נראה כמו טלפון מודרני סטנדרטי
ביצועים טובים יותר:
יותר RAM, יותר אחסון, מצלמה טובה יותר, סוללה טובה יותראנדרואיד
אם יש משהו שנראה דומה ל-Cubot Pocket,
כולל יבוא מקביל / הזמנה מחו"ל.תודה מראש

@ישראל-חי-טוב הכי טוב: ג'ילי
אם יש לך הרבה כסף לך על סטאר מצלמה מטורפת טביעת אצבע ועוד מליון דברים גם מעבד מטורף ו8 ראם! -
מחפש המלצה לטלפון קטן, שיראה כמה שפחות כמו סמארטפון רגיל.
יש לי היום Cubot Pocket (4 אינץ'), ואני מאוד מרוצה מהכיוון:
קטן באמת, נוח בכיס, ועיצוב עדין שלא צועק "סמארטפון".מה אני מחפש:
גודל כמעט זהה (גובה/רוחב/עובי/משקל – הכי קרוב שאפשר)
עיצוב מינימליסטי ואלגנטי, רצוי כזה שלא נראה כמו טלפון מודרני סטנדרטי
ביצועים טובים יותר:
יותר RAM, יותר אחסון, מצלמה טובה יותר, סוללה טובה יותראנדרואיד
אם יש משהו שנראה דומה ל-Cubot Pocket,
כולל יבוא מקביל / הזמנה מחו"ל.תודה מראש

@ישראל-חי-טוב אני ממליץ על Doogee Smini
היה לי גם POCKET
הSMINI הרבה יותר מהיר מצלמה יותר טובה ועוד הרבה יתרונות
יותר RAM, יותר אחסון, מצלמה טובה יותר, סוללה טובה יותר -
מחפש המלצה לטלפון קטן, שיראה כמה שפחות כמו סמארטפון רגיל.
יש לי היום Cubot Pocket (4 אינץ'), ואני מאוד מרוצה מהכיוון:
קטן באמת, נוח בכיס, ועיצוב עדין שלא צועק "סמארטפון".מה אני מחפש:
גודל כמעט זהה (גובה/רוחב/עובי/משקל – הכי קרוב שאפשר)
עיצוב מינימליסטי ואלגנטי, רצוי כזה שלא נראה כמו טלפון מודרני סטנדרטי
ביצועים טובים יותר:
יותר RAM, יותר אחסון, מצלמה טובה יותר, סוללה טובה יותראנדרואיד
אם יש משהו שנראה דומה ל-Cubot Pocket,
כולל יבוא מקביל / הזמנה מחו"ל.תודה מראש

@ישראל-חי-טוב
מצטרף ל@שלמה-רביב אם כי תשים לב שהוא 3 אינצ ולא 4 אינצ
אגב הדוגי הוא 4.5 אינצ שזה טו מאצ' לדעתי במגזר..
יש לך גם את היוניהרץ אטום הוא 4 אינצ (לדעתי הכי קרוב לבקשה שלך) -
@ישראל-חי-טוב הכי טוב: ג'ילי
אם יש לך הרבה כסף לך על סטאר מצלמה מטורפת טביעת אצבע ועוד מליון דברים גם מעבד מטורף ו8 ראם!@שלמה-רביב לא יהיה לי קשה עם הגודל?
אני משתמש מלא בוואטסאפ, google chat וכדומה.
איך ההקלדה שם ביחס לCubot Pocket?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות