באג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה
-
@מים-אחרונים
זה באמת מרגיז, מנסיון!זה הפתרון.
בהצלחה!@יאיר-דניאל כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
3
יאיר דניאל
@מים-אחרונים
זה באמת מרגיז, מנסיון!זה הפתרון.
בהצלחה!התחל - הגדרות - הפרטיות - היסטוריית הפעילות
לא עוזר?
אולי לא הבנתי את השאלה -
@יאיר-דניאל כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
3
יאיר דניאל
@מים-אחרונים
זה באמת מרגיז, מנסיון!זה הפתרון.
בהצלחה!התחל - הגדרות - הפרטיות - היסטוריית הפעילות
לא עוזר?
אולי לא הבנתי את השאלה@975 לא עוזר, מניסיון.
לא יודע למה.
וגם א"כ יעזור - אם אני זוכר נכון - זה לא יעזור להיסטורייה באופיס -
@יאיר-דניאל כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
3
יאיר דניאל
@מים-אחרונים
זה באמת מרגיז, מנסיון!זה הפתרון.
בהצלחה!התחל - הגדרות - הפרטיות - היסטוריית הפעילות
לא עוזר?
אולי לא הבנתי את השאלה -
@975 לא עוזר, מניסיון.
לא יודע למה.
וגם א"כ יעזור - אם אני זוכר נכון - זה לא יעזור להיסטורייה באופיסאני מבין שזה לא עזר
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
זה מיועד למקרה שאין שינוי ברג'יסטרי
זה אומר קודם ללכת בדרך הפשוטה ואם לא אז ללכת בדרך הקשה יותר
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
זה מיועד למקרה שאין שינוי ברג'יסטרי
זה אומר קודם ללכת בדרך הפשוטה ואם לא אז ללכת בדרך הקשה יותר
-
@975 כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
זה אומר קודם ללכת בדרך הפשוטה ואם לא אז ללכת בדרך הקשה יותר
אם כתוב שמנהל הארגון חוסם זה אומר שכן יש שינוי ברג'יסטרי
@ע-ה-דכו-ע כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
אם כתוב שמנהל הארגון חוסם זה אומר שכן יש שינוי ברג'יסטרי
זה קורה משום מה, אין לי הסבר הגיוני לתופעה, זה קרה לי בשני מחשבים (ווינדוס 11), במחשב השני - הלכתי לחפש את "המדריך" שכתבתי - בשביל לפתור את הבעיה...
השערה שלי - כנראה תוכנה מסויימת גורמת לזה, או בכוונה או שלא. -
@ע-ה-דכו-ע כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
אם כתוב שמנהל הארגון חוסם זה אומר שכן יש שינוי ברג'יסטרי
זה קורה משום מה, אין לי הסבר הגיוני לתופעה, זה קרה לי בשני מחשבים (ווינדוס 11), במחשב השני - הלכתי לחפש את "המדריך" שכתבתי - בשביל לפתור את הבעיה...
השערה שלי - כנראה תוכנה מסויימת גורמת לזה, או בכוונה או שלא.@יאיר-דניאל כן, המדריך שלך טיפל לי בבעיה.
תודה רבה! -
@יאיר-דניאל כן, המדריך שלך טיפל לי בבעיה.
תודה רבה!@מים-אחרונים כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
כן, המדריך שלך טיפל לי בבעיה.
תודה רבה!שמחתי
לשמועלקרוא! -
@יאיר-דניאל כן, המדריך שלך טיפל לי בבעיה.
תודה רבה!@מים-אחרונים כתב בבאג | באג מרגיז בווינדוס - אין היסטוריה:
המדריך שלך טיפל לי בבעיה.
תסמן כנפתר לתועלת הכלל
-
מ מים אחרונים סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
