בקשת מידע | יש הרבה תוכנות להסרטת מסך וצילום מסך
-
ניסיתי כמה כולל המלצות פה בפורום.
תכלס' הי לי מסובך מידי
ואני לא טכנופוב...
יש המלצה לתוכנת הסרטת מסך קלה ופשוטה? (הכלי המובנה לא נותן לי לבחור מיקרופון)וגם לתוכנת צילוםפ מסך? פעם היה לייטשוט, אבל היא לא עובדת יותר. כתוכנה. ממש חבל.
@ברווז-הסגול-החדש תנסה בפורמט פקטורי.
איכות פצצה! -
@ברווז-הסגול-החדש תנסה בפורמט פקטורי.
איכות פצצה! -
ניסיתי כמה כולל המלצות פה בפורום.
תכלס' הי לי מסובך מידי
ואני לא טכנופוב...
יש המלצה לתוכנת הסרטת מסך קלה ופשוטה? (הכלי המובנה לא נותן לי לבחור מיקרופון)וגם לתוכנת צילוםפ מסך? פעם היה לייטשוט, אבל היא לא עובדת יותר. כתוכנה. ממש חבל.
@ברווז-הסגול-החדש כתב בבקשת מידע | יש הרבה תוכנות להסרטת מסך וצילום מסך:
ניסיתי כמה כולל המלצות פה בפורום.
תכלס' הי לי מסובך מידי
ואני לא טכנופוב...
יש המלצה לתוכנת הסרטת מסך קלה ופשוטה? (הכלי המובנה לא נותן לי לבחור מיקרופון)וגם לתוכנת צילוםפ מסך? פעם היה לייטשוט, אבל היא לא עובדת יותר. כתוכנה. ממש חבל.
ווינדוס+r+shift להסרטת מסך
ווינדוס+s+shift לצילום מסך -
@ברווז-הסגול-החדש כתב בבקשת מידע | יש הרבה תוכנות להסרטת מסך וצילום מסך:
ניסיתי כמה כולל המלצות פה בפורום.
תכלס' הי לי מסובך מידי
ואני לא טכנופוב...
יש המלצה לתוכנת הסרטת מסך קלה ופשוטה? (הכלי המובנה לא נותן לי לבחור מיקרופון)וגם לתוכנת צילוםפ מסך? פעם היה לייטשוט, אבל היא לא עובדת יותר. כתוכנה. ממש חבל.
ווינדוס+r+shift להסרטת מסך
ווינדוס+s+shift לצילום מסך -
@gbl כתב בבקשת מידע | יש הרבה תוכנות להסרטת מסך וצילום מסך:
ווינדוס+r+shift להסרטת מסך
לא עובד לי עובד לי רק הצילום מסך
-
ניסיתי כמה כולל המלצות פה בפורום.
תכלס' הי לי מסובך מידי
ואני לא טכנופוב...
יש המלצה לתוכנת הסרטת מסך קלה ופשוטה? (הכלי המובנה לא נותן לי לבחור מיקרופון)וגם לתוכנת צילוםפ מסך? פעם היה לייטשוט, אבל היא לא עובדת יותר. כתוכנה. ממש חבל.
@ברווז-הסגול-החדש אני משתמש להסרטת מסך ב FREECAM8, פשוט ונוח, חסרון שזה לא בפורמט של MP4
-
@ברווז-הסגול-החדש גא"נ מצטרף לכל מי שאמר כאן שהאופציה הכי נוחה זה הכלי של פורמט פקטורי להסרטת מסך (QRecord).
-
מאיפה מורידים פורמט פקטורי תקין בלי וירוסים?
-
מאיפה מורידים פורמט פקטורי תקין בלי וירוסים?
@ברווז-הסגול-החדש זו תוכנה חינמית במקור, רק תחסום בחומת האש.
-
@ברווז-הסגול-החדש זו תוכנה חינמית במקור, רק תחסום בחומת האש.
@דאבל זכור לי שהיא מתנהגת כמו וירוס, אפשר הסבר איך לחסום רק אותה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות