עזרה בהתקנת ווינדוס
-
יש לי כונן קשיח (HDD )באות c ועליו יושב עכשיו הווינדוס, ויש עוד אחד SSD באות A . ואני רוצה להתקין את הווינדוס על ה SSD באות A
אז כמה שאלות:
1 איך אני מתקין על כונן A?
2 אחרי שאני מתקין על A הוא כנראה יהפוך ל c , אז מה יקרה עם מה שעכשיו על c?
3 איך אני אח''כ מוחק את השאריות של ווינדוס מ c הישן? -
@משה-מזרחי
אם אתה מתקין דרך הבוט אז ליפני ההתקנה הוא ישאל אותך איפה להתקין ופשוט תבחר A
ובC תוכל פשוט למחוק את תקיית ווינדוס -
יש לי כונן קשיח (HDD )באות c ועליו יושב עכשיו הווינדוס, ויש עוד אחד SSD באות A . ואני רוצה להתקין את הווינדוס על ה SSD באות A
אז כמה שאלות:
1 איך אני מתקין על כונן A?
2 אחרי שאני מתקין על A הוא כנראה יהפוך ל c , אז מה יקרה עם מה שעכשיו על c?
3 איך אני אח''כ מוחק את השאריות של ווינדוס מ c הישן?@משה-מזרחי
אתה מעלה התקנה מהביוס ומתקין על A
רק צריך זהירות רבה לא למחוק את C של עכשיו
עדיף בכלל לנתק אותו פיזית
אחרי שאתה מתקין ושתהים מחוברים , יהיה לך את שתיהם באפשרות להפעלה
איזה שתבחר הוא יהיה C מתי שהוא מופעל
ולגבי שאריות , אחרי שתתקין את A
תעביר את הקבצים האישיים
ותעשה לדיסק אתחול -
@משה-מזרחי
אם אתה מתקין דרך הבוט אז ליפני ההתקנה הוא ישאל אותך איפה להתקין ופשוט תבחר A
ובC תוכל פשוט למחוק את תקיית ווינדוס@תקום אמר בעזרה בהתקנת ווינדוס:
@משה-מזרחי
אם אתה מתקין דרך הבוט אז ליפני ההתקנה הוא ישאל אותך איפה להתקין ופשוט תבחר A
ובC תוכל פשוט למחוק את תקיית ווינדוסאני חושב ש @bbn צודק כי למחוק בסתם מחיקה זה ךא הולך- עשיתי את זה פעם וזה עשה לי מליון בעיות עם הרשאות וכו' הייתי צריך לתת הרשאה לכל קובץ [תיקיה] וגם אז זה לא ממש הלך- בסוף העתקתי את כל הקבצים לדיס"ק חיצוני ופירמטתי את הפנימי הנ"ל,
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות